منظور از وکالت چیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

منظور از وکالت چیست؟

۳ بازديد
اگر بخواهیم وکالت را در لغت معنا کنیم باید بگوییم که وکالت یعنی واگذاری اختیارات و تفویض به شخص دیگر. وقتی صحبت از دادن وکالت به بهترین وکیل در بندرعباس می شود، یعنی قرار است قراردادی در این میان تنظیم شود که توسط آن فردی نایب انجام کارهای فرد دیگری می شود. در این میان به کسی که نیابت کار را بر عهده گرفته وکیل، به کسی که اختیار کار خود را به دیگری سپرده موکل، به امر واگذاری اختیار وکالت دادن و به قراردادی که بین طرفین تنظیم شده است وکالت نامه می گویند.
مطابق با ماده 656 قانون مدنی تعریف وکالت به این صورت است: وکالت یعنی عقدی که به واسطه آن بین طرفین قراردادی برای جایگزینی یکی از دو طرف برای انجام امور طرف دیگر تنظیم می شود.
وقتی دو طرف وکالت نامه یا همان قرارداد را امضا می کنند، بعد از آن نسبت به هم تعهدات و وظایفی بر عهده دارند که مستلزم عمل به آن هستند.
در گذشته به خدمت گرفتن وکیل برای امور خیلی پیچیده و رایج بود، اما امروزه افراد ترجیح می دهند به دلیل مشغله کاری و نیاز به رسیدگی یک فرد کار بلد به امورشان، مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی (بهتر است توسط بهترین وکیل ملکی در بندرعباس انجام پذیرد) و خانواده از وکلای خبره کمک بگیرند. از این رو بهترین وکیل در بندرعباس می تواند وکالت پرونده هایی با موضوعات مختلف را با توجه به نوع تخصص خود بپذیرد.
منظور از وکالت چیست؟
بهترین وکیل در بندرعباس چه وظایفی بر عهده دارد؟
هنگامی که بین وکیل و موکل قراردادی امضا می شود، بر اساس بندهای آن هر دو طرف نسبت به هم وظایفی بر عهده دارند. بهترین وکیل در بندرعباس به خوبی از وظایف خود آگاه است و تمام سعی خود را برای انجام آن ها می کند. وظایفی که بهترین وکیل در بندرعباس بر عهده دارد عبارتند از:
مطالعه کامل پرونده و تحقیق در مورد آن
پیگیری و رسیدگی به موضوع و تلاش برای پیروزی در دادگاه
حفظ رازهای موکل و فاش نکردن آن ها نزد بقیه، به خصوص طرف مقابل
بهترین وکیل کیفری در بندرعباس باید در تمامی جلسات دادگاه حضور فعال داشته باشد.
خیانت نکردن به موکل و حفظ مصلحت او، بهترین وکیل در بندرعباس به هیچ عنوان به خاطر پیشنهادهای مالی منافع موکل خود را به خطر نمی اندازد و می داند که در این صورت موکل می تواند از او شکایت کند.
پس دادن تمامی مدارکی که در ابتدای کار موکل در اختیار وکیل قرار داده است.
لازم به ذکر است؛ کلیه وظایف ذکر شده در رابطه با بهترین وکیل طلاق در بندرعباس نیز صدق می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.