//بهترین وکیل ملکی در تبریز کیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

//بهترین وکیل ملکی در تبریز کیست؟

۴ بازديد
در شهر بزرگ تبریز، جمعیت بسیار زیادی زندگی می کنند که ممکن است برخی از این افراد با مشکل ملک و املاک مواجه شوند و به دنبال وکیل ملکی باشند؛ بهترین وکیل ملکی در تبریز به کسی گفته می شود که می تواند پرونده های مربوط به دعاوی ملکی را به خوبی بپذیرد و مشکلشان را برطرف کند؛ وکیل به دلیل مهارت و فن بیان قوی که دارد، به خوبی در جلسات دادگاه حاضر می شود و تمام تلاش خود را برای کمک به موکل خود به کار می گیرد.
بهترین وکیل در تبریز با تمام مسائل مربوط به ملک و اراضی آشناییت دارد و می تواند با اطلاعات و دانش کافی، اقدام به رفع مشکل شان کند؛ وکیل با هر یک از موکلین خود در دعاوی مختلف، به خوبی برخورد می کند و رفتار کاملا محترمانه ای با هر یک از آن ها دارد؛ وکیل ملکی همیشه سعی بر این دارد که رضایت موکلین خود را جلب نماید.
اگر ساکن شهر زیبا و بزرگ تهران هستید و به دنبال یک وکیل مجرب در زمینه دعاوی ملکی هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل ملکی در تهران مراجعه کنید.
انواع دعاوی ملکی
بهترین وکیل ملکی در تبریز و همچنین بهترین وکیل خانواده در تبریز به طور کلی دعاوی ملکی را به دسته تقسیم بندی می کند؛ در ادامه این دعاوی را برای شما ذکر خواهیم کرد:
دعاوی ملکی حقوقی: بیشترین پرونده های حقوقی که در دادگاه وجود دارند، مربوط به امور ملکی می باشند؛ جهت حل مشکلات این نوع پرونده، قاضی و بهترین وکیل در ایران هر دو بسیاری از پیش بینی ها را در نظر می گیرند؛ این نوع دعاوی خود شامل موارد مختلفی است که شامل دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی، دعوای الزام به تحویل ملک، دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک، دعوی الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، دعوای خلع ید، دعوی الزام به دریافت پایان کار، دعوی فسخ قراردادها و … می باشد.
دعاوی ملکی کیفری: در این نوع از دعاوی ملکی، هدف رسیدگی به تخلفات عمدی، کلاهبرداری ملکی و ارتکاب جرم در زمینه ملکی می باشد؛ در این نوع دعاوی، تنها مراجع قضایی می توانند به امور رسیدگی کنند و بهترین رای را بدهند؛ برخی از مهم ترین موارد این دعاوی شامل دعوی جعل اسناد ملکی، دعوی ارتکاب جرم کلاهبرداری در خرید و فروش، دعوی خیانت در امانت انواع دعاوی ملکی فروش غیرقانونی اموال فردی به یک یا چندین فرد دیگر، دعوی انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر، دعوی تبانی و فساد در خرید و فروش و معاملات دولتی و … می باشد؛ بهترین وکیل ملکی در ایران می تواند این دعای را بررسی نماید.
دعاوی ثبتی ملکی: می توان گفت که دعاوی ثبتی ملکی جزئی از دعاوی ملکی حقوقی است ولی به دلیل زیاد بودن تعداد این نوع دعاوی و در ضمن خاص و با اهمیت بودن آن ها، این نوع دعای جداگانه توسط بهترین وکیل ملکی در تبریز مورد بررسی قرار می گیرند که شامل دعوی ابطال سند رسمی، دعوی ابطال اجرائیه‌‌ ثبتی املاک مرتبط، دعوی ابطال سند مالکیت معارض، دعوی ابطال مراحل ثبتی، دعوی ابطال نظریه هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور، دعوی افراز ملک، انواع دعاوی ملکی اجرای ثبت، دعوی توقیف عملیات اجرایی است.
در شهر بزرگ بندرعباس وکلای بسیار زیادی مشغول به فعالیت اند، می توانید برای یافتن آن ها به مقاله بهترین وکیل در بندرعباس مراجعه نمایید.
مجازات ارتکاب جرم کلاهبرداری در خرید و فروش ملک
به طور معمول برای کلاهبرداری و فروش اموال غیر، مجازاتی برابر 1 تا 7 سال حبس در نظر گرفته می شود و البته باید فرد یک جزای نقدی نیز که معادل مال برده شده است را بپردازد و در ضمن ملک اصلی را پس بدهد؛ در صورتی که فردی مرتکب کلاهبرداری شود و جزو کارمندان دولت باشد، نه تنها این مجازات ذکر شده را باید بگذراند بلکه ممکن است به انفصال ابد نیز محکوم گردد؛ زمانی که فرد انتقال گیرنده در طول انجام معامله آگاهی کافی نسبت به مالک نبودن فرد انتقال دهنده نداشته باشد، قانون گذار او را نیز به عنوان معاون جرم می داند و مجازات او تقریبا 1 الی 2 درجه کمتر از مجازات جرم ارتکابی می باشد.
زمانی که مالک اطلاعات کافی نسبت به وقوع معامله داشته باشد، تا مدت 1 ماه فرصت دارد که به وسیله اظهاریه جهت ابلاغ انتقال گیرنده و مطلع کردنش از مالکیت، اقدام نماید؛ در غیر این صورت، مالک نیز معاون مجرم شناخته می شود و مطابق جرم معاونت مجازات می شود.
دعوی ابطال سند رسمی به چه معناست؟
دعوی ابطال سند رسمی، دعوایی است که در طول انجام آن، فرد برای باطل کردن یک الی چند سند رسمی اقدام می نماید؛ در این زمینه دعوی مختلفی ممکن است وجود داشته باشد، به طور معمول این نوع از دعاوی، در فروش ملک به چندین نفر انجام می گیرد یا این که سند مربوطه برای سند صادر نشده باشد.
سند مالکیت نیز یک اوراق رسمی در نظر گرفته می شود که همه موارد درج شده در آن، در دفتر املاک ثبت می گردد؛ سندی که به دست مالکین داده می شود ممکن است به حکم دادگاه یا هر دلیل دیگری باطل گردد و در این صورت ارزشش را از دست می دهد؛ برای باطل کردن سند مالکیت، باید به برخی دلایل توجه کرد که این دلایل شامل عدم تطابق سند با قوانین ثبت و قانون مدنی، صادر شدن سند مالکیت معارض، صدور اشتباهی سند مالکیت، ثبت املاک موقوفی و اراضی مربوط به فوت شدگان توسط افراد سود جو است.
در صورتی که قصد ابطال اسناد رسمی در کرج را دارید و به دنبال یک وکیل مجرب و متعهد هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل ملکی در کرج مراجعه کنید.
کلام آخر
در شهر بزرگ تبریز ممکن است افراد به مشکلات ملکی متعددی برخورد کنند که تنها وکیل ملکی از حل مشکلات آن ها برمی آید؛ از این رو در این مقاله مطالب بسیار مفیدی در رابطه با دعاوی ملکی در اختیار شما قرار دادیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل ملکی در تبریز را به شما معرفی کرد.
از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با دعاوی ملکی دارید، می توانید با وکلای ملکی ذکر شده در سایت در میان بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.