//طلاق توافقی چیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

//طلاق توافقی چیست؟

۴ بازديد
طلاق توافقی یکی از متداول ترین انواع طلاق می باشد که در آن زوجین هر دو برای جدایی توافق کامل داشته و برای انجام این امر به دادگاه مراجعه می کنند. قابل ذکر است که در طلاق توافقی مرد و زن برای تمام مراحل و معیارهای طلاق مانند مهریه، نفقه، جهیزیه و غیره توافق کرده اند که البته زوجه در صورت تمایل می تواند با بهترین وکیل مهریه در تهران در این زمینه مشورت کند. توجه داشته باشید تمام مواردی که زوجین بر آن توافق کرده اند در دادگاه ثبت شده و بایستی آن ها را به طور کامل اجرا نمایند.
بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان نیز می تواند به موکلین خود در شهر بزرگ اصفهان کمک شایانی در زمینه اخذ طلاق توافقی کند و تمام زمینه ها را برای این امور محیا کند.
وکیل طلاق توافقی کیست؟
بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز کسی است که ضمن آشنایی و تسلط بر تمامی قوانین طلاق به عنوان نماینده زوجین در دادگاه حاضر شده و مراحل رسیدگی و پیگیری پرونده آن ها را بر عهده می گیرد. بهترین وکیل طلاق در تبریز در مورد این نوع طلاق تجربه زیادی داشته و تاکنون دعاوی زیادی را در این زمینه به نتیجه مطلوب و دلخواه موکلین خود رسانده است.
اگر در شهر بزرگ شیراز زندگی می کنید و به دنبال طلاق توافقی هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز مراجعه نمایید و وکیل مورد نظر خود را بیابید.
وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز
به طور قطع زمانی که زوجین و یا هر کدام از آن ها به بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز مراجعه می کنند از او انتظار دارند در تسریع روند پرونده در مسیر قانونی به آن ها کمک کند که در این میان از اصلی ترین وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
  • مشاوره حقوقی: یک وکیل طلاق توافقی خوب در جلسات مشاوره ای که با موکل خود برگزار می کند او را در جریان تمام جزئیات پرونده قرار می دهد و تمام روند قانونی را با او مورد بررسی قرار می دهد.
  • توافق میان زوجین: یکی از مهم ترین وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز ایجاد توافق میان زوجین برای طلاق است که این توافق می تواند شامل مسائل مادی و غیرمادی شود.
  • پیگیری مراحل قضایی: وکیل طلاق توافقی در جلسات دادگاه به نمایندگی از طرف موکل خود حضور پیدا کرده و با فن بیان و همچنین آگاهی و اطلاعاتی که در مورد قوانین طلاق دارد از موکل خود به بهترین نحو ممکن دفاع می کند.
بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد نیز از این ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد برخورد است و می تواند بهترین خدمات را به افراد ارائه دهد.
مراحل طلاق توافقی
جزئیات مراحل طلاق توافقی به قرار ذیل است:
  • در اولین مرحله از طلاق توافقی دادگاه پرونده زوجین را برای مراکز قانونی مشاوره خانواده ارجاع خواهد داد تا مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان حل و فصل شده و آنان را از طلاق منصرف کنند و در صورت تشخیص عدم سازش آن ها توسط مشاور، مجددا به دادگاه مراجعه خواهند کرد.
  • دادگاه خانواده دوباره برای ایجاد سازش میان زوجین تلاش می کند و در صورتی که محقق نگردد گواهی عدم سازش برای آن ها صادر می گردد و آن را به زوجین می دهد.
  • زوجین بایستی حداکثرتا 3 ماه این گواهی را  به دفتر اسناد رسمی ثبت ازدواج و طلاق ارائه دهند در غیر این صورت این گواهی باطل می شود.
  • در آخرین مرحله دفتردار صیغه طلاق را اجرا خواهد کرد؛ برخی از نکات ذکر شده طبق بخشنامه جدید طلاق توافقی است.
تمام این مراحل طلاق توافقی در رابطه با بهترین وکیل طلاق توافقی در ارومیه نیز صدق می کند.
کلام آخر
در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل طلاق توافقی در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در خصوص طلاق توافقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.