لیفت سینه چیست ؟

پروستات و انواع جراحی آن

لیفت سینه چیست ؟

۳ بازديد
سینه‌های زنان می‌توانند شکل طبیعی خود را در اثر عوامل مختلفی از دست بدهند. برخی از این عوامل ممکن است حاملگی، شیردهی، افزایش یا کاهش وزن، افزایش سن، وراثت و اثر جاذبه باشد. به همین دلیل، یافتن روشی که بتواند فرم طبیعی سینه ها را بازگرداند و چین و چروک های ایجاد شده در آنجا را از بین ببرد، بسیار مهم است. لیفت سینه یکی از جدیدترین روش های این کار است که می توان از آن برای بازگرداندن سینه های جوان و زیبا استفاده کرد. این مشکل می تواند سینه های شما را عالی جلوه دهد و در نتیجه اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
توجه داشته باشید که لیفت سینه تنها اهداف زیبایی ندارد. در برخی موارد، افتادگی و افتادگی سینه ها به حدی است که به گردن و شانه زنان فشار وارد می کند. علاوه بر این، این ماده ممکن است باعث تعریق یا ایجاد مشکلات پوستی زیر سینه زنان شود. با لیفت سینه می توان این مشکلات را برطرف کرد و علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز به بانوان عزیز ارائه داد.
توجه کنید که لیفت سینه تنها اهداف زیبایی ندارد. در بعضی موارد افتادگی و شل شدگی سینه‌ها آن قدر زیاد است که به گردن و شانه‌های خانم‌ها فشار می‌آورد. علاوه بر آن این مورد ممکن است باعث عرق‌سوز شدن یا ایجاد مشکلات پوستی در زیر سینه‌های خانم‌ها شود. با لیفت سینه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد و علاوه بر زیبایی سلامت را به بانوان هدیه داد.
روش های لیفت سینه
توجه داشته باشید که لیفت سینه تنها اهداف زیبایی ندارد. در برخی موارد، افتادگی و افتادگی سینه ها به حدی است که به گردن و شانه زنان فشار وارد می کند. علاوه بر این، این ماده می تواند باعث تعریق یا مشکلات پوستی زیر سینه زنان شود. با لیفت سینه می توان این مشکلات را برطرف کرد و باعث زیبایی سینه شد.  لیفت سینه روش هایی دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید :
لیفت سینه با نخ :
در این روش از نخ های PDO استفاده می شود که بخیه های قابل جذب و سازگار با بدن هستند. در طول جلسات معاینه، پزشک نواحی ورودی و خروجی نخ ها را مشخص می کند و سپس نخ ها را با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و نازک وارد بافت سینه می کند. با استفاده از این نخ ها سینه به سمت بالا کشیده می شود و شکل مورد نظر در آنجا ایجاد می شود. هنگامی که نخ ها جذب می شوند، اثرات لیفت سینه با نخ از بین می رود و باید دوباره این روند را تکرار کنید. از آنجایی که این روش یکی از روش های موقت لیفت سینه می باشد، می توان آن را برای جوانانی که قصد بارداری در آینده دارند، مناسب دانست.
اثرات این روش یک تا دو سال باقی خواهد ماند. اما مزیت اصلی این است که دیگر لازم نیست نگران اثرات بیهوشی یا جراحی باشید. همچنین پس از لیفت سینه با نخ، نتایج مشخص می شود و می توانید بدون نیاز به استراحت یا بستری شدن در بیمارستان، فعالیت های روزانه خود را در خانه از سر بگیرید. البته باید مراقب باشید تا مدتی از فعالیت های سنگین خودداری کنید.
لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی :
این روش برای کسانی استفاده می شود که سینه های آویزان دارند یا شکل آنها به وضوح تغییر کرده است. البته این روش در موارد کمتر جدی که تشخیص آن بر عهده پزشک متخصص است قابل استفاده است. جراحی لیفت سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. اما بعد از آن دیگر نیازی به ماندن در بیمارستان نیست و می توانید با همراه خود به خانه بروید. پس از بیهوشی کامل بیمار، با توجه به نتایج جلسات مشاوره، پزشک در محل خاصی از سینه ها برشی ایجاد می کند.
جراحی سینه بین دو تا سه ساعت طول می کشد و بسته به شرایط بیمار از برش های متفاوتی استفاده می شود. برش های لیفت سینه به طور کلی دارای سه شکل کلی هستند. برش های دایره ای در اطراف هاله ایجاد می شود. برش های دایره ای و عمودی که یکی در اطراف هاله پستان و دیگری به صورت یک خط عمودی در زیر هاله سینه ایجاد می شود. برش سوم علاوه بر برش های دایره ای و عمودی دارای برش های افقی می باشد که در زیر سینه ها ایجاد می شود.
پس از ایجاد این برش ها، بافت سینه از محل برش به بالا کشیده می شود. توجه داشته باشید که در این فرآیند فقط سطح بافت کشیده می شود و بنابراین امکان آسیب رساندن به عروق یا بافت های حساس سینه وجود ندارد. کشش بافت سینه باید به گونه ای باشد که سینه ها شکل صحیح خود را پیدا کرده، افتادگی آن برداشته شود و هاله و نوک سینه در جای خود قرار گیرند. در طول لیفت سینه، جراح می تواند اندازه هاله را تا حد زیادی تغییر دهد. از آنجایی که پوست کشیده شده در جراحی پوست اضافی است، پس از فرم دهی سینه این پوست اضافی برداشته می شود. در نهایت، جراحی با بخیه زدن محل های برش به پایان می رسد.
در جراحی لیفت سینه معمولاً برش هایی در قسمت هایی از سینه ایجاد می شود که دیده نمی شود. اما اگر برشی روی سطح سینه ایجاد شود بسیار ظریف و کوچک است و بعد از مدتی جای آن کاملاً از بین می رود. بنابراین لازم نیست نگران جای زخم یا بخیه باشید. زیرا جراح بهترین مکان را برای برش روی سینه شما انتخاب می کند و سپس توصیه هایی را به شما می دهد که نتیجه را بهبود می بخشد و جای زخم را از بین می برد.
امکان دارد بعد از جراحی لیفت سینه دچار درد و تورم شوید. این موارد کاملا طبیعی است و بعد از مدتی برطرف می شود. هنگامی که تورم جراحی برداشته شد، می توانید اثرات آن را مشاهده کنید. اما برای اینکه نتایج جراحی تثبیت شده و کاملاً قابل تشخیص باشد، بهتر است چند ماه صبر کنید. نتایج جراحی لیفت سینه معمولا دائمی است و برای مدت طولانی با شما خواهد ماند. البته بالا رفتن سن روی سینه شما تاثیر می گذارد. اما می توانید با حفظ وزن ثابت و انتخاب یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم اثرات پیری را تا حد ممکن به تاخیر بیندازید.
لیفت سینه با CACI :
این روش قبلا به عنوان روشی برای درمان آسیب های عضلانی استفاده می شد. اما اکنون می توان از آن برای لیفت سینه استفاده کرد. در این روش تکانه های الکتریکی با یک وسیله دستی به سینه شما فرستاده می شود. این تکانه‌ها باعث ایجاد تکانه‌های جزئی در بافت‌های سینه می‌شوند و باعث بلند شدن آن‌ها و صاف‌تر به نظر رسیدن سینه‌ها می‌شوند. اثربخشی این روش به فرکانس موج ارسالی و نوع پوست شما بستگی دارد. همچنین برای انجام این کار بیش از یک جلسه نیاز است و پزشک با توجه به میزان افتادگی و شرایط شما جلسات را در فواصل زمانی مشخص تکرار می کند.
لیفت سینه با طب سوزنی :
افرادی که دارای افتادگی جزئی سینه هستند می توانند از این روش استفاده کنند. این روش را می توان یکی از طولانی ترین روش های لیفت سینه دانست. برای لیفت سینه با داروی سورانی به ۱۵ تا ۴۵ جلسه درمانی نیاز دارید. در ابتدای کار این گونه جلسات در فواصل یک یا دو روزه برگزار می شود و پس از آن فواصل جلسات بیشتر می شود تا نتایج ماندگاری بیشتری داشته باشد. نتایج این روش معمولا طولانی است، اما نمی توان آن ها را دائمی دانست. اما باید گفت که این روش یکی از کم عارضه ترین روش ها برای لیفت سینه است.
چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیفت سینه هستند ؟
پزشکان معمولا لیفت سینه را برای افرادی که سینه هایشان شل و آویزان است توصیه می کنند. این در افراد مسن بیشتر شایع است. اما برخی از جوانان ممکن است به دلایلی مانند وراثت یا کاهش وزن دچار این مشکل شوند. بنابراین می توان گفت یکی از گروه هایی که لیفت سینه برای آن ها مفید خواهد بود، کسانی هستند که سینه های شل و افتاده دارند.
علاوه بر این، کسانی که پوست سینه آن ها به خاطر بیشتر شدن سن چروک شده و چربی خود را از دست داده است می توانند کاندیدای خوبی برای جراحی لیفت سینه باشند. با استفاده از عمل لیفت سینه می توان تغییراتی در هاله اطراف قفسه سینه ایجاد کرد. اگر این هاله به دلیل بارداری یا دلایل دیگر بزرگ شود، می توان با استفاده از لیفت سینه به اندازه متعادلی بازگرداند.
مزایای لیفت سینه
مهم ترین مزیت لیفت سینه زیبا شدن فرم سینه و جوان سازی بافت آن است. این اتفاقی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و شما را جذاب تر از قبل می کند. با استفاده از لیفت سینه می توان عوارض ناشی از بارداری، شیردهی یا کاهش وزن شدید را جبران کرد. عوارضی که معمولا باعث افتادگی و افتادگی سینه و تغییر شکل آن می شود. این روش علاوه بر زیبایی بافت و فرم سینه، می تواند چین و چروک های پوست سینه را از بین ببرد. بنابراین ظاهر سینه های شما نیز جوان و زیبا خواهد بود
قبل از لیفت سینه چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟
قبل از لیفت سینه باید مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار عوارض و خطرات نشوید. در ادامه با مراقبت های قبل از لیفت سینه آشنا می شوید :
  • اگر از بیماری خاصی رنج می برید یا از داروی خاصی استفاده می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • از ۲ هفته قبل از لیفت مصرف دخانیات و الکل را متوقف کنید.
  • در جلسات مشاوره قبل از عمل شرکت کنید. در طول این جلسات، می توانید انتظارات خود را به طور کامل برای پزشک شرح دهید و به او کمک کنید تا دید واقع بینانه ای از این روش پیدا کند. علاوه بر این، پزشک برای انتخاب بهترین روش لیفت سینه شما را به طور کامل معاینه می کند.
  • از ۲ هفته قبل از لیفت سینه از مصرف مواد غذایی یا داورهای رقیق‌کننده خون پرهیز کنید.
  • هرگز در دوران بارداری یا شیردهی لیفت سینه انجام ندهید. زیرا در این مدت شکل سینه ها تغییر می کند و اثرات لیفت سینه کاملا از بین می رود.
  • حتما قبل از لیفت سینه، ماموگرافی و سایر آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید. با این کار سلامت شما به طور کامل بررسی می شود و پزشک روش مناسب تری را برای لیفت سینه انتخاب می کند.
  • اگر تا به حال لیفت سینه یا جراحی خاصی انجام دادید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
برای آشنا شدن با بهترین دکتر پروتز سینه در زعفرانیه به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.
مراقبت های بعد از لیفت سینه :
برای این که نتیجه مناسبی از لیفت سینه بگیرید باید مراقبت هایی انجام دهید که در ادامه به مراقبت های بعد از لیفت سینه می پردازیم :
  • از فشار دادن یا ماساژ سینه‌ها پرهیز کنید.
  • پس از لیفت سینه برای مدتی به طور طاق‌باز بخوابید. زیرا خوابیدن بر روی سینه‌ها به آن‌ها فشار آورده و اثرات لیفت سینه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • تا جایی که امکان دارد تا چند روز پس از لیفت سینه از سوتین استفاده نکنید. اگر که مجبور به استفاده از آن هستید، حتما از سوتین های طبی استفاده کنید.
  • رژیم غذایی و سبک زندگی خود را سالم‌تر کنید.
  • تا مدتی انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی را متوقف کنید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را در اسرع وقت مصرف کنید.
آیا پروتز سینه و لیفت سینه متفاوت است ؟
لیفت سینه نمی تواند اندازه سینه ها را تغییر دهد یا آن ها را گردتر و پرتر کند. در این روش می توان سینه ها را بلند کرد و شکل آن ها را سفت تر و جوان تر کرد. اگر قصد دارید سینه های خود را بزرگتر یا بزرگتر کنید، باید علاوه بر لیفت سینه از پروتز سینه استفاده کنید. اگر از لیفت سینه با جراحی استفاده می کنید، می توانید از جراح خود بخواهید که هر دو عمل را همزمان انجام دهد.
بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه
بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه دارای ویژگی ها و ویژگی هایی است که بر اساس همین ویژگی ها به عنوان بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه لقب گرفته است. این خصوصیات باید به گونه ای باشد که بتوانید برای لیفت سینه و سایر خدمات با سهولت و آسایش بیشتر به این جراح مراجعه کنید. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه را بررسی می کنیم :
  • دکتر لیفت سینه باید جراح مجرب و ماهر در این زمینه می باشد.
  • دکتر لیفت سینه جراحی است که سعی می کند جراحی سینه را با کمترین عوارض ممکن برای بیمار انجام دهد.
  • یکی از ویژگی های بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه اولویت دادن به سلامتی بیمار است. به طوری که پزشک جراحی را فقط برای جنبه های مالی انجام نمی دهد و سلامت بیمار را در نظر می گیرد.
  • بهترین دکتر لیفت سینه در زعفرانیه باید دارای مدرک و تحصیلات عالی از معتبرترین و بهترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی باشد.
  • جراح باید برای انجام خدمات باید از تجهیزات و دستگاه های تمیز و استریل استفاده کند.
  • پزشک باید در محیطی آرام و به دور از هرگونه آلودگی کار کند.
کلام آخر
قبل از انجام لیفت سینه از افراد با تجربه کمک بگیرید و سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را برای جراحی انتخاب کنید تا نتیجه مناسبی از جراحی خود بگیرید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را در سایت دکتر حیدری با ما در میان بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.