جراحی زیبایی زنان

پروستات و انواع جراحی آن

جراحی زیبایی زنان

۳ بازديد
امروزه جراحی که بین خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است، جراحی زیبایی زنان می باشد که در این نوع جراحی، خانم ها به دنبال زیبایی ناحیه تناسلی خود هستند؛ جراحی زیبایی واژن مربوط به برطرف کردن مشکلات مختلف واژن از جمله جوانسازی، برطرف شدن خشکی، تنگ کردن و کوچک کردن واژینال، رفع گشادی و برطرف کردن بی اختیاری ادرار می باشد.
عده ای از افراد بر این باورند که در صورت انجام جراحی زیبایی واژن، میل جنسی خانم ها به مرور زمان کاهش می یابد اما اینطور نیست و این جراحی هیچ تاثیر منفی بر روی میل جنسی نمی گذارد و بالعکس میزان آن را افزایش می دهد.
جراحی زیبایی زنان چند نوع است؟
جراحی زنان نیز انواع مختلفی دارد که هر یک به نوعی منجر به رفع مشکلات واژن می شوند؛ در ادامه برخی از این روش ها را برای شما ذکر خواهیم کرد تا بیشتر با آن ها آشنا شوید:
واژینوپلاستی : این جراحی مربوط به ورودی واژن است؛ این روش مثل ترمیم کردن کف لگن نمی باشد و اگر که کف لگن دچار نقص شده باشد (افتادگی ارگان‌های لگن مثل مثانه، رحم یا روده) و تحمل کردن علائم برای بیمار قابل تحمل نباشد، باید جراح برای بیمار جراحی درمانی برنامه ریزی کند و فقط هدف آن زیبایی و ترمیم ظاهری واژن نباشد.
پرینوپلاستی : این جراحی نیز مربوط به ترمیم کردن ورودی واژن و فضای بین واژن و دهانه مقعد می باشد؛ این نوع از جراحی زیبایی زنان را روشی مکمل برای جراحی افتادگی (پرولاپس) لگن می دانند؛ این جراحی در جهت زیبا کردن ظاهر پرینه با بالا بردن آن و رضایت جنسی بیشتر به وسیله افزایش یافتن سطح تماس واژن با آلت مردانه می باشد؛ در ضمن با کمک این روش مسیری که مدفوع از آن عبور می‌کند، صاف و اصلاح می شود و راحت تر مدفوع دفع می شود، با این حال زمانی که تنها از پرینوپلاستی برای اهداف زیبایی و بهبود یافتن عملکرد جنسی استفاده شود، نتایجی که حاصل می شود چندان موفق نخواهند بود.
لابیاپلاستی : از جمله رایج ترین جراحی زیبایی اندام تناسلی، لابیاپلاستی است که در جهت بهبود یافتن ظاهر دستگاه تناسلی خارجی و کاهش یافتن بافت‌های اضافی در اطراف ورودی واژن (برای افزایش رضایت حین مقاربت) می‌شود؛ جراحی که برای کوچک کردن لبیا مینور انجام می شود، به عنوان یک نوع جراحی زیبایی زنان در نظر گرفته می شود و برای انجام دادن آن از روش‌های مختلفی می توان استفاده کرد به طور مثال برش خطی، برداشتن وج یا گوه‌ای لبیا مینور شامل این روش ها اند.
کوچک کردن لبیا ماژورا یا لابیا ماژورپلاستی : برای کاهش یافتن اندازه لابیا ماژورا که بزرگ تر شده است و یا این که چروکیده به نظر می آید، از این نوع جراحی استفاده می شود؛ در این جراحی هدف برداشتن پوست اضافی و در صورت نیاز برداشتن بافت چربی زیر پوست می باشد؛ در بیشتر مواقع، تنها نواحی از پوست لابیا ماژورا برداشته می‌شود؛ از روش لبیا ماژورپلاستی برای از بین بردن مشکلاتی که ناشی از بیماری‌هایی مثل لنف ادم مادرزادی یا هایپرپلازی مادرزادی غده آدرنال استفاده شده است. همچنین شما می توانید به مقاله بهترین جراح زیبایی زنان در ایران به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.
برای زیبایی اندام های دیگر می توانید به مقاله بهترین جراح پلاستیک مراجعه کنید تا جراح مورد نظر خود را بیابید.
نکات مراقبتی قبل از جراحی زیبایی واژن
پس از جراحی زیبایی واژن باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کنید تا مشکلی پس از جراحی برای شما رخ ندهد؛ این نکات در ادامه ذکر می شوند :
  • ممکن است در سه روز ابتدایی پس از جراحی زیبایی واژن، دردی را حس کنید که در صورت مصرف کردن داروهای مسکن مثل ایبوپروفن قابل کنترل می باشند.
  • لازم است که پس از جراحی از کمپرس یخ استفاده کنید و همچنین واژن خود را در همان روزهای ابتدایی تمیز نگه دارید.
  • سعی کنید که از لباس های بسیار تنگ و چسبان خودداری کنید زیرا تاثیر منفی بر روی نتایج حاصل از جراحی می گذارند.
  • بسیاری از افراد هستند که پس از پایان یافتن جراحی، توانایی انجام دادن فعالیت های روزمره خود را ندارند که در این صورت باید بعد از گذشت تقریبا 5 روز، می توانند به محل کار خود باز گردند یا کارهای منزل خود را انجام دهند.
  • از مالش ناحیه ای که جراحی شده پرهیز کنید زیرا نکته بسیار مهمی در بهبودی است.
  • باید تقریبا تا مدت یک شبانه روز، دوش نگیرید.
  • باید سعی کنید که پس از جراحی هرگز در وان ننشینید و این که در حمام، مدت زمان طولانی نمانید.
  • در سه روز ابتدایی پس از جراحی، احتمال تورم و درد بسیار زیاد وجود دارد، پس باید صبور باشید و تقریبا تا 3 هفته صبر کنید.
  • باید سعی کنید که از غذاهای فیبردار بیشتر استفاده کنید زیرا تاثیر بسزایی در کاهش یافتن میزان تورم دارند.
  • باید از غذاهایی که بسیار چرب و پرنمک اند کمتر استفاده کنید، زیرا بهبودی را دچار مشکل می کنند.
  • تا زمان پایان یافتن بهبودی کامل، از انجام دادن فعالیت های ورزشی( مانند اسب سواری، دوچرخه سواری و…) که موجب ایجاد فشار و سایش در قسمت تناسلی می گردد، خودداری کنید.
خانم ها برای داشتن اندامی ایده آل می توانند پروتز سینه نیز انجام دهند، از این رو برای یافتن جراح متخصص متبحر، می توانید به مقاله بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کنید.
کاندیدای مناسب جراحی واژن
ممکن است که برخی از افراد در ناحیه کانال واژن و عضلاتش، دچار شلی و سستی شوند و این ناحیه مقاومتش را از دست بدهد؛ در این گونه مواقع، نه تنها ورودی کانال واژن نسبت به قبل گشادتر می شود، بلکه بیمار این حس را دارد که در مقایسه با قبل دیگر قدرت قبلی اش را ندارد و در ضمن عضوها و قسمت هایی از بدن که در نواحی اطراف این کانال قرار گرفته اند از جمله مثانه، رکتوم یا روده کوچک، امکان دارد که به داخل کانال واژن بیفتند.
در این شرایط می توان گفت که بیمار افتادگی دارد؛ در صورتی که مثانه فرد به داخل واژن بیفتد، به آن میستوسن می گویند؛ در صورتی که رکتوم این اتفاق برایش رخ دهد، به آن رکتوسل گفته می شود؛ زمانی روده کوچک به داخل واژن بیفتند، نام آن آنتروسل می شود؛ همه این موارد درجه های مختلف و متفاوتی دارند و درمان شدن فرد بیمار مطابق با شرایط اش و درجات افتادگی او صورت می گیرد.
بهترین جراح زیبایی زنان در تهران به بیماران خود پیشنهاداتی را می دهد و می گوید که چه اقداماتی بهتر است انجام دهند و به فرد بهترین و مناسب ترین راهکار درمانی را متناسب با شرایط بیمار، پیشنهاد می دهد که یکی از روش های مناسب جراحی واژینوپلاستی است؛ به طور معمول خانم ها که در سنین بسیار پایین می باشند و تنها مقدار کمی شلی و افتادگی واژن دارند، می توانند با کمک جراح و استفاده از دستگاه های متفاوت از جمله هایفو همه این بخش هایی که موجب شلی واژن شده اند را به سوی بالا بکشید و با این کار کمک بزرگی به سفت شدن عضلات واژن کنید.
در شرایطی که میزان و مراتب افتادگی افزایش یافته باشد و خانم مراجعه کننده سن بالایی داشته باشد و از مشکل ادرار رنج ببرد، دکتر به این افراد استفاده از لیزر CO2 را توصیه می کند.
آیا می توان ژل و چربی را برای زیبایی به واژن تزریق کرد؟
هر اتفاقی ممکن است برای خانم ها به وجود آید که سبب تغییر در دستگاه تناسلی آن ها شود و در این صورت این دستگاه حالت ارتجاعی خود را تقریبا از دست می دهد؛ در صورت رخ دادن این مشکل، خانم ها نسبت به گذشته دیگر اعتماد به نفس ندارند و ممکن است برای برقراری رابطه جنسی دچار مشکل شوند؛ از جمله ساده ترین و راحت ترین روش هایی که موجب برطرف شدن این مشکل می شود، تزریق چربی به لابیا می باشد؛ در ضمن، این روش کمک بزرگی به جوانسازی و زیباتر شدن واژن می کند.
جهت برجسته تر و بولد شدن دستگاه تناسلی خانم ها بهتر است که از روش تزریق ژل یا تزریق چربی استفاده کرد زیرا باعث بهبود شکل ظاهری ناحیه تناسلی خانم ها می شود؛ نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که برجسته سازی بیشتر در ناحیه لبیا ماژور انجام می گیرد و به طور معمول نواحی دیگر هیچ نیازی به تزریق ژل یا چربی و حجیم تر شدن ندارند.
هر خانمی ممکن است این سوال به ذهنش برسد که ژل تزریق بهتر است یا چربی؟ چون ژل ها به طور احتمالی عوارضی برای بدن می توانند داشته باشند که تزریق چربی نداشته باشد.
اگر ساکن شهر نیاوران هستید و قصد دارید برای زیبایی سینه های خود، پزشک متخصص و متبحر بیابید؛ می توانید به مقاله بهترین جراح سینه در نیاوران مراجعه کنید.
کلام آخر
بسیاری از خانم ها ممکن است در ناحیه تناسلی خود دچار مشکل شوند که برای برطرف کردن آن ها باید به پزشکان متخصص مراجعه کرد؛ از این رو مطالب مفیدی در رابطه با زیبایی زنان در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت تاپتنا 10 تا از بهترین جراح زیبایی زنان در تهران را به شما معرفی کرد تا بتوانید دکتر مورد نظر خود را به راحتی بیابید.
از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه جراحی زیبایی زنان دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.