عمل لیپوماتیک جادوی لاغری

پروستات و انواع جراحی آن

عمل لیپوماتیک جادوی لاغری

۳ بازديد
اگر مایلید بدانید جادوی عمل لیپوماتیک با شما چه می کند در این مقاله با ما همراه باشید. چاقی معضلی است که بیشتر افراد یک جامعه را درگیر خود نموده است. با اینکه داشتن رژیم غذایی سالم و قرار دادن یک ساعت ورزش در طول روز  کمی سخت به نظر می رسد اما اصلی ترین کاری است که برای تناسب اندام باید انجام می گیرد.
حال اگر بعد از یک دوره رژیم غذایی سالم نتوانستید آخرین چربی های خود را از بین ببرید می توانید برای زیبا شدن بیشتر و داشتن اندامی مناسب از روش هایی مانند لیپوماتیک استفاده نمایید. در بین روش های جراحی زیبایی لاغری ، لیپوماتیک یکی از بهترین روش ها است و امروزه بیشترین طرفدار را دارد.
در لیپوماتیک بیهوشی کامل انجام نمی گیرد و همین جزء مزایای این روش است. پزشک با توجه به دانش خود روی قسمتی از بدن که قصد تخلیه چربی آن را دارید برش هایی بین ۲ تا ۵ میلی متر ایجاد می کند. کانولا از این برش ها وارد بدن شده و در اولین قدم مایعی شامل لیدوکایین تزریق می شود که علاوه بر بی حسی موضعی از خونریزی نیز جلوگیری می کند.
کانول از برش های ایجاد شده وارد قسمت تحت جراحی می شود و دستگاه لیپوماتیک با ایجاد امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) به صورت سه بعدی چربی ها را به صورت سالم از محل خود جدا کرده و از بدن خارج می نماید. این جادوی لیپوماتیک است. چربی ها کاملا سالم خارج می شوند و حال به عنوان فیلر آماده ترزیق به قسمت های دیگر بدن هستند. در صورت تمایل می توانید این چربی ها را به لب ، باسن ، سینه و گونه های خود تزریق نمایید.
عمل لیپوماتیک روی چه اعضایی از بدن انجام می گیرد
لیپوماتیک هیچ محدودیتی برای عمل مناطق مختلف بدن ندارد. به دلیل باریک بودن کانولا و نوع جراحی که انجام می شود از روش لیپوماتیک برای خارج نمودن چربی
  • شکم
  • باسن
  • بازوها
  • کمر
  • داخل و بیرو ران ها
  • سینه
  • پهلو ها
  • غبغب و ناحیه زیر چانه
استفاده می شود. همانطور که مشاهده می کنید تقریبا هر قسمتی از بدن که چربی در آنها انباشته می شود را می توان تحت عمل لیپوماتیک قرار دارد. لیپوماتیک عمل غیر تهاجمی است و همین امر باعث شده است که بتوان آن را در نواحی حساسی از بدن مانند سینه چه در آقایان و چه در بانوان استفاده نمود. در این عمل زیبایی به دلیل نوع خارج نمودن آسیب کمتری به پوست وارد می شود و همین امر باعث می شود فرد بتواند عمل لیپوماتیک را روی گونه های خود نیز انجام دهد.
چه افرادی بهترین کاندید عمل لیپوماتیک هستند
لیپوماتیک با اینکه عمل غیر تهاجمی است اما برای همه افراد چاق مناسب نیست. در اولین قدم برای لاغری ابتدا باید رژیم غذا سالم و ورزش کردن را در اولویت کارهای خود قرار دهید و سپس نوبت به انجام عمل لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های باقی مانده می رسد.
لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که پوست آنها بر اثر چاقی کشیده و افتاده نشده باشد. در این عمل فقط جهت خارج کردن چربی های موضعی که در یک قسمت از بدن انباشته شده است مناسب است و در صورتی که فرد دچار چاقی مفرط باشد ابتدا باید با رژیم غذایی و ورزش تا آنجایی که امکان دارد وزن خود را کاهش دهد و سپس با عمل لیپوماتیک چربی ها را خارج نموده و برای پوست افتاده خود از دیگر عمل ها استفاده نماید.
پس می توان گفت عمل لیپوماتیک برای افرادی که دارای پوست صاف هستند ، مناسب است. افراد زیر ۱۸ سال بهتر است تحت عمل لیپوماتیک قرار نگیرند. افرادی که در چند ماه اخیر وزن آنها ثابت باشد و اضافه وزن نداشته باشد، افرادی که به هیچ عنوان به واسطه ورزش و رژیم غذایی لاغر نمی شوند. این افراد بیشتر به صورت ژنتیکی چاق هستند.
لیپوماتیک صورت و گردن
یک درمان موثر برای از بین بردن چربی های صورت و گردن است و با استفاده از روش ایمن چربی های بدن و صورت و گردن را از بین می برد، لیپوماتیک صورت با هدف بهبود بخشیدن به ظاهر و صورت و افزایش رضایت فرد از خود ابداع شده است در روش لیپوماتیک صورت  با حذف کردن چربی های زائد سر گردن و نواحی اطراف آن و ایجاد زیبایی در چهره و به افزایش جذابیت بیمار کمک می کند
لیپوماتیک صورت چه کاربردی دارد؟
لیپوماتیک صورت معمولا برای زیباتر کردن خط فک استفاده می شود  و شما در هر کجای صورتتان که دارای چربی اضافه است می تواند از عمل زیبایی لیپوماتیک صورت استفاده کنید و از آنجایی که لیپوماتیک صورت مناسب برای تمام افراد نیست  قبل از اقدام به عمل باید از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.
لیپوماتیک سینه
جراحی لیپوماتیک هیچ دردی را برای فرد ندارد. کسانی که برای لاغری و کاهش سایز، عمل لیپوماتیک را انتخاب می کنند، با چالش های بزرگ و زیادی روبرو نخواهند شد. اگر در شرایط استاندارد انجام شود، هیچ گونه عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. همچنین زمان جراحی کوتاه است و بیمار خیلی سریع از اتاق عمل خارج خواهد شد.
تا به امروز کوچک سازی سینه ها توسط مامو پلاستی صورت می گرفت، که در این روش برداشتن چربی و پوست اضافی و انتقال دادن آن به نقاط دیگر بدن، که کوچک سازی، فرم دهی و اصطلاحا لیفت سینه می گویند. مامو پلاستی، با این که روش خوبی است، ولی مقدار خونریزی و خطراتی که ممکن است، برای فرد به وجود آورد و باید در نظر گرفت که سینه، قسمت حساسی از بدن است. امروزه روشی بهتر برای انجام این کار به وجود آمده است که به آن لیپوماتیک سینه می گویند. در این عمل، که برای کوچک سازی سایز سینه انجام می شود. روش استفاده از دستگاه لیپوماتیک، این است که، سوراخ های خیلی کوچک در اطراف سینه، به اندازه ۳ میلی متر در نقاط دورتر از نوک سینه ایجاد می شود، کانولا وارد سینه می شود و با ارتعاشات و حرکات چرخشی، بافت چربی سینه را تجزیه می کند، چربی از بدن خارج می شود. این روش کاملا بی خطر است و به بافت چربی، رگ های خونی عصب ها و غدد لنفاوی آسیبی نمی رساند. روش کار این دستگاه به این صورت است که، وقتی دستگاه به بافتی غیر از چربی ها برخورد کند، دستگاه متوقف می شود. استفاده از مایع بی حسی در این روش، کم تر نسبت به متد های دیگر موثر بوده و به صورت یکسان در همه جا قرار می گیرد.
عمل لیپوماتیک سینه برای افرادی که سینه های نا متقارن دارند، می تواند بهترین روش باشد. زیرا این امکان را فراهم می کند که از یک ناحیه چربی را گرفته و به ناحیه دیگر تزریق کنید. عمل لیپوماتیک سینه از روش های زیبایی است، که این عمل را از بقیه روش ها در این زمینه متمایز می سازد. پزشک متخصص با معاینه و در نظر گرفتن انتظارات فرد، اطمینان بیش تری را برای انجام عمل زیبایی، برای بیمار خواهد داشت. همچنین قد، وزن و سن افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب، می تواند مؤثر باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عمل لیپوماتیک جادوی لاغری به سایت دکتر عطالله حیدری مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.