فرق بین بینی گوشتی با استخوانی

پروستات و انواع جراحی آن

فرق بین بینی گوشتی با استخوانی

۴ بازديد
به طور کلی بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. اما تفاوت بین این دو در میزان غضروف و ضخامت پوست روی بینی است. بینی های استخوانی دارای غضروف های محکم ، کلفت و پوست نازک هستند ، در حالی که بینی های گوشتی غضروف های ضعیف و پوست کلفت دارند. ویژگی های دیگر بینی های گوشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • دارای منافذ باز زیاد بر روی پوست
  • ضخیم بودن بودن پرده های بینی
  • بزرگ بودن نوک بینی
نکات مهم در جراحی بینی گوشتی
به طور کلی هدف از جراحی بینی گوشتی شامل سه مورد است ، یک جمع کردن پره های بینی ، دو باریک و کوچک کردن قسمت تحتانی بینی و سه بازسازی نوک بینی.
همانطور که گفتیم بخاطر ضعیف بودن غضروف بینی های گوشتی امکان برگشت به حالت قبل از عمل ، بر اثر صیقل دادن آن وجود دارد. در گذشته این امکان بسیار بالا بوده است. اما امروزه با بهره گیری از تکنیک های جدید این امکان دیگر وجود ندارد. اما در هر صورت پزشک تا به یک میزان غضروف را دستکاری و از سابیدن آن خودداری می کند. و فقط در مواردی مانند قوز دار بینی غضروف را صیقل می دهد. حتی ممکن است برای تقویت غضروف به مستحکم کردن آن نیز اقدام کند.برای اینکار غضروف های ناحیه وسط بینی را برداشته و بمنظور استحکام غضروف ، آن را به جلو بینی منتقل می کند. میزان تزریق کورتون بسیار مهم است. چرا که اگر بسیار زیاد تزریق شود ، پوست بینی بیش از اندازه نازک خواهد شد.
کاهش تورم بینی گوشتی
در بعضی مواقع پزشک برای کاهش تورم حاصل از جراحی و کم کردن ضخامت پوست ، از آمپول کورتون استفاده می کند. این آمپول به صورت زیر جلدی در بالای نوک بینی تزریق می شود.  دقت کنید که بعد از تزریق ژل به بینی یا همان کورتون به مدت دو هفته نباید از چسب استفاده کنید.
کاهش چربی بینی
کسانی که غدد چربی بینی شان زیاد است ، قبل از جراحی باید به مدت ۷ ماه راکوتان مصرف کنند. و سپس بعد از آن جراحی انجام دهند. و دوباره بعد از پایان جراحی به مدت ۲ ماه مصرف راکوتان را ادامه دهند. مصرف این ماده بر روی موفقیت جراحی بسیار موثر است.
میزان موفقیت عمل بینی های گوشتی
بسیاری از مراجعه کنندگان این سوال را می پرسند که به چه میزان جراحی بینی ما به موفقیت می رسد. زمانی که پزشک با درصدی از موفقیت سوال را پاسخ می دهد‌. بیمار به سوالات دیگری می پردازد.
مثلا این که درصد بقیه نشان دهنده به وجود آمدن مشکل برای بینی است یا خیر. یا آیا با این میزان موفقیت مشکلات بینی حل می شود یا نه. اما درصدی که توسط دکتر اعدام می شود بیانگر این موارد نیست. این درصد بستگی به جوانب صورت و تناسب اجزای آن دارد.
اگر اجزای صورت به طور کامل استاندارد باشد ، نتیجه موفقیت عمل صد در صد خواهد بود. پس این قضیه روشن شد.  درصد اعلام شده به این معناست که زیبایی ظاهر فرد به این میزان افزایش می یابد.برخی افراد بر این باورند که با انجام دوباره عمل بینی به زیبایی ۱۰۰ درصدی می رسند ، اما این عقیده بسیار غلط است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.