/بهترین وکیل در ساری کیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

/بهترین وکیل در ساری کیست؟

۳ بازديد

وکیل یا نماینده به شخصی گفته می شود که به موجب یک عقد وکالت برای انجام اموری از طرف یک شخص حقوقی و یا حقیقی نایب شود. بهترین وکیل در ساری با توجه به علم و دانش حقوقی که از آن برخوردار است به نفع موکل خود از هر گونه طرح شکایت و یا دعوای بی مبنا جلوگیری کرده و جریان دادرسی را با سرعت بالایی پیش می برد لذا می توان گفت که با اطمینان به یک وکیل مجرب می توان از موفقیت در پرونده یقین حاصل کرد.

مهم ترین ویژگی هایی که بهترین وکیل در ساری باید از آن برخوردار باشد به قرار ذیل است:

امانت داری و حفظ اسرار: یک وکیل خوب همانند یک پزشک بایستی به واسطه شغل خود محرم اسرار موکل خود باشد و تحت هیچ شرایطی واقعیت ها و اسراری را که موکل با او در میان می گذارد فاش نکند.

اجتناب از گفتن مطالب غیر ممکن و غلو آمیز: یکی از ویژگی های بهترین وکیل در ساری اجتناب از دادن وعده های دروغین به موکلین است در واقع تعهد وکیل به نتیجه نیست بلکه تعهد به وسیله است از این رو بهترین وکیل در ایران با توجه به آگاهی و تجربه ای که در این زمینه دارد مسائلی که ممکن است در دادرسی پیش آید را به موکل خود اطلاع داده و او را در جریان واقعیت امر و فرایند رسیدگی قرار می دهد.

صداقت و راستگویی: از دیگر ویژگی های بهترین وکیل در ساری این است که موکل خود را از انتخاب بیراهه باز دارد و به هیچ عنوان به طمع دریافت حق الوکاله بیشتر مسیرهایی را که نتیجه ای در برندارد را به موکل خود پیشنهاد نداده و با توجه به آگاهی و تسلطی که بر مسائل حقوقی دارد به او کمک می کند تا مسیر درست را انتخاب نماید.

ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل: بهترین وکیل در ساری موظف است از پیچیده کردن دادرسی جلوگیری کرده و مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد را نیز برای راهنمایی قاضی به کار برد. توجه داشته باشید وکیل خوب تاثیر بسزایی در سیستم قضایی برای احقاق حق دارد که البته در این میان نباید از شیوه های غیرعادلانه و غرض ورزانه استفاده کند.

برخورداری از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی: بهترین وکیل ملکی در ساری بایستی برای ارائه بهترین راهکار و همچنین انتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و یا هر اقدام قانونی دیگری از دانش حقوقی بالایی بهره مند بوده و تخصص و فن لازم برای ادای وظایف خود را داشته باشد.

انواع وکیل براساس حیطه های تخصصی کدام اند؟

ممکن است عبارات مختلفی برای بهترین وکیل در ساری مانند وکیل اداری، وکیل پایه یک، وکیل قضایی و غیره را شنیده باشید که در ادامه به مهم ترین این دسته بندی ها برای انواع وکیل می پردازیم:

  • وکیل قضایی: منظور وکیل و یا نماینده قانونی است که به واسطه داشتن پروانه وکالت امکان حضور در مراجع قضایی و دفاع و پیگیری امور موکل خود را داشته باشد. وکیل قضایی بایستی برای دریافت پروانه وکالت در رشته حقوق تحصیل کرده و در آزمون وکالت نیز نمره قبولی را کسب نماید.
  • وکیل اداری: منظور شخصی است که به موجب یک قرارداد، تمام امور اداری شخص را در ادارات مختلف انجام دهد، وکیل اداری نیاز به پروانه وکالت ندارد و صرفا می تواند به امور اداری بپردازد و حق وکالت در مراجع قضایی و همچنین ارائه مشاوره حقوقی را ندارد.
  • وکیل تسخیری: نوعی وکالت است که از طرف دادگاه برای دعاوی کیفری و به منظور دفاع از متهم در اختیار وکلای دادگستری قرار داده می شود، در این نوع دعاوی هم شاکی و هم متهم این حق را دارند که برای خود بهترین وکیل کیفری در ساری را انتخاب کنند و در صورتی که متهم به دلیل عدم توانایی مالی نتواند برای خود وکیل تعیین کند دادگاه با استفاده از بودجه دادگستری وکیل تسخیری در اختیار او او قرار می دهد.

وظایف بهترین وکیل در ساری

  • ارائه مشاوره حقوقی به مراجعه کنندگان در خصوص موارد قانونی
  • بهترین وکیل مهریه در ساری در جلسات دادگاه به عنوان نماینده موکل خود و دفاع از حقوق او شرکت می کند.
  • تهیه قراردادها و نامه های مورد نیاز برای قرار گیری در پرونده به منظور تسریع در روند امور حقوقی و قضایی موکل
  • پیگیری و جمع آوری مدارک و مستندات جهت ارائه به دادگاه برای دفاع از موکل

لازم به ذکر است؛ کلیه وظایف ذکر شده در رابطه با بهترین وکیل زن در ساری و بهترین وکیل زن در ایران نیز صدق می کند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی ویژگی های یک وکیل خوب پرداختیم و سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل و وکالت در اختیار شما قرار دهیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل در ساری را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هر گونه مشاوره حقوقی برای حل مسائل و مشکلات خود نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت در میان بگذارید.

لازم به ذکر است؛ افرادی که با مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال وکیل ماهر هستند، می توانند از مقاله ما با عنوان بهترین وکیل خانواده در ساری بهره مند شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.