میکروبلیدینگ و مزایای آن

پروستات و انواع جراحی آن

میکروبلیدینگ و مزایای آن

۲ بازديد
میکروبلیدینگ یکی از روش های نوین زیبایی برای ابروها به حساب می آید که به کمک آن می توان به ابروهای پرپشت و زیبا دست یافت. میکروبلیدینگ توسط دستگاهی که دارنده ده الی دوازده سوزن بسیار نازک و ظریف می باشد و به طور شیب دار بر سطح پوست خراش هایی را ایجاد می کند و رنگ های موجود را به سطح ابرو می کشاند.
متخصصین موجود در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران این اطمینان را به مراجعه کنندگان می دهند که میکروبلیدینگ هیچگونه عارضه ای را با خود به همراه نمی آورد و تنها ممکن است با توجه به حساسیت پوستی فرد؛ در روزهای اولیه پس از میکرو کمی خارش در بخش ابروها ایجاد شود که کاملا گذرا است. این روش زیبایی نیازمند ترمیم می باشد و زمان تعیین شده ترمیم به طور میانگین یک الی یک ماه و نیم می باشد که با توجه به نوع پوست فرد و حساسیت آن متغیر است.
میکروبلیدینگ از مزایای متعددی برخوردار می باشد که برخی از این مزیت ها شامل: کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودی، بهره مندی از آن در کلیه نقاط بدن اعم از: صورت و گردن، طبیعی بودن و موقتی بودن آن، مقرون به صرفه بودن میکروبلیدینگ نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست و … می باشد.
انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران
برای این که مطلوب ترین نتیجه را در انجام میکروبلیدینگ دریافت کنید، نیازمند یافتن بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران می باشید و از این رو برای یاری رساندن به شما عزیزان برخی از ملاک ها و معیارهایی که در انتخاب مرکز میکروبلیدینگ بسیار تاثیرگذار می باشد را ارائه داده ایم تا با در نظر داشتن این معیارها بهترین انتخاب را برگزینید. برخی از معیارها و ملاک های انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ به شرح زیر می باشد:
  1. بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران باید از متخصصین میکروبلیدینگ برای انجام این روش استفاده نمایند و نکته حائز اهمیت این است که آن ها در زمینه کاری خود کاملا حرفه ای باشند و مناسب ترین و بهترین نتیجه را ایجاد کنند.
  2. از نظر رفتار و اخلاق؛ پرسنل سالن های زیبایی که میکروبلیدینگ را انجام می دهند، باید برخوردی کاملا صبورانه و صمیمانه ای را در پیش گیرد و هدف اصلی آن ها جلب رضایت مراجعه کنندگان باشد.
  3. موقعیت جغرافیایی مرکز میکروبلیدینگ بسیار حائز اهمیت می باشد و بهتر است که در نقطه ای از شهر قرار گیرد که رفت و آمد به آن با کلیه وسایل نقلیه اعم از: شخصی و عمومی امکان پذیر باشد.
  4. دارای نمونه کارهای قبلی بسیاری باشد و در صورت نیاز، آن ها را به مراجعین نشان دهند تا آن ها با خیالی آسوده دست به اقدام این روش بزنند.
  5. مرکز میکروبلیدینگ در صورتی جزء بهترین ها محسوب میشود که اصول بهداشتی را رعایت نماید و از تجهیزات کاملا استریل شده بهره جوید.
در ادامه لیستی از بهترین مرکز میکروبلیدینگ را برای شما شرح داده ایم تا در صورت نیاز به آن ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، در صورتی که جویای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاشت ابرو بودید؛ به شما توصیه می‌کنیم تا به مقاله ما با عنوان بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران بروید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید
اقدامات قبل از میکروبلیدینگ ابرو
همانطور که در فرایند انجام میکروبلیدینگ نیز اشاره کردیم؛ این روش زیبایی هم مانند هر روشی باید اقدامات و نکاتی را پیش از انجام میکروبلیدینگ رعایت کرد تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن ایجاد نماید. برخی از اقدامات قبل از انجام میکروبلیدینگ عبارتند از:
  • در جلسه مشاوره، پزشکان و متخصصین میکروبلیدینگ به شما توصیه می کنند تا به مدت سه روز پیش از اقدام به این روش، در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و آفتاب سوخته نشوید.
  • ضروری است که دو هفته پیش از میکروبلیدینگ، از انجام لیزر موهای زائد خود جلوگیری به عمل آورید. حتی چند روز پیش از میکروبلیدینگ ابرو از انجام وکس صورت نیز خودداری کنید.
  • همانطور که لیزر موهای زائد پیش از میکرو مضر می باشد، دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ لایه برداری شیمیایی پوست نیز جزء ممنوعیت ها حساب می شود و نباید آن را قبل از میکرو انجام داد.
  • در صورتی که از سابقه آلرژی و حساسیت رنج می برید، بسیار ضروری است که 48 ساعت (دو روز) پیش از میکروبلیدینگ و تا 72 ساعت (سه روز) پس از این روش، قرص سیتریزین و یا قرص حساسیت زای دیگر را مصرف کنید.
  • ممکن است متخصصین موجود در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران از شما بخواهند تا به مدت چند روز استحمام نکنید و در راستای عمل کردن به این نکته، بهتر است پیش از میکرو اصول بهداشتی را رعایت کنید تا چند روز بعد از میکروبلیدینگ از حمام نرفتن خویش نرنجید.
  • مصرف برخی قرص ها و یا مواد غذایی همچون: امگا سه یا روغن ماهی را نیز به مدت یک هفته قبل از میکرو کنار بگذارید تا مشکلی در روند بهبودی پیش نیاید.
  • همچنین مصرف قرص های ضد بارداری، قرص های رقیق کننده خون، راکوتان و قرص های اعصاب قوی سبب می شوند تا پوست فرد رنگ نگیرد و یا پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو منجر به کمرنگ شدن گردد، بنابرایناین قرص ها را نیز تا مدتی پیش از عمل کنار بگذارید.
مراقبت های پس از میکروبلیدینگ
با توجه به این که رعایت نکات پیش از میکروبلیدینگ در روند بهبودی حائز اهمیت می باشد؛ اقدامات پس از روش میکروبلیدینگ نیز جزء اولویت ها محسوب می شود و فرد باید کلیه نکات توصیه شده را مو به مو انجام دهد تا به نتیجه دلخواه دست یابد. بر همین اساس برخی از اقدامات پس از میکروبلیدینگ که متخصصین موجود در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران ارائه داده اند به شرح زیر می باشد:
  • به مدت چهار هفته از انجام تزریقات و جراحی زیبایی همچون تزریق بوتاکس جلوگیری به عمل آورید. انجام ورزش های سبک و سنگین ممکن است شکل نهایی ابرو را دچار تغییراتی نماید؛ بنابراین بهتر است که تا یک هفته پس از میکروبلیدینگ از انجام ورزش ها و فعالیت های سبک و سنگین تا حد ممکن جلوگیری به عمل آورید.
  • همانطور که پیش از انجام روش میکروبلیدینگ نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید، پس از میکروبلیدینگ نیز بهتر است برای مدت زمانی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید تا مشکلی پیش نمیاید.
  • متخصصین موجود در مراکز میکروبلیدینگ به شما توصیه می کنند تا به مدت یک الی دو روز از رفتن به حمام جلوگیری به عمل آورید و پس از گذشت زمان تعیین شده در صورت رفتن به حمام سعی نمایید زمان آن را به کمترین زمان ممکن برسانید تا بخار موجود در حمام مشکلی بر نتیجه میکرو ایجاد نکند.
  • هر روز صبح ها و شب ها از روغن نارگیل یا روغن میوه گل رز بر روی ابروهایتان بمالید تا روند بهبودی سریع تر پیش رود. به مدت ده روز لوازم آرایشی، شوینده های صورت و همچنین کرم های مختلف را در اطراف قسمت میکروبلیدینگ استفاده نکنید.
  • از خاریدن ابرو پس از میکروبلیدینگ خودداری نمایید و در صورتی که با پوست خشک شده مواجهه شدید کاری با آن نداشته باشید. لازم به ذکر است، از انجام هر گونه لیزر و یا لایه بردارهای شیمیایی و استفاده از هر نوع کرم های حاوی رتین A یا اسید گلیکول بر روی صورت یا گردن خود جلوگیری به عمل آورید.
کلام آخر
از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین مرکز میکروبلیدینگ در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و در جست و جوی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که به مقاله ما با چنین عنوانی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.