دکتر اعصاب و روان کیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

دکتر اعصاب و روان کیست؟

۲ بازديد
دکتر اعصاب و روان می تواند با ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران خود، بسیاری از اختلالات رفتاری را در آن ها تشخیص داده و با تجویز دارو های مختلف و یا روش های درمانی، به درمان هر چه زود تر این اختلالات بپردازد. دکتر اعصاب و روان از تست های مختلف جهت تشخیص اختلالات و یا بیماری های ممکن در زمینه اعصاب و روان مراجعان استفاده می نماید تا بتواند بهترین راه درمانی را برای آن ها پیدا کند. آن ها می توانند جلسات درمانی بسیاری را تا زمان بهبود کامل بیماران خود برگزار کرده و روند درمانی آن ها را زیر نظر داشته باشند.
پزشک اعصاب و روان در راه بهبودی بیماران خود، با متخصصان بسیاری مانند روانشناسان نیز همکاری خواهد کرد تا بهترین نتیجه را برای بیماران خود به ارمغان آورد. این افراد از ثبات روحی بالایی برخوردار می باشند که موجب می شود احساسات را از خود دور نموده و با منطق کامل با بیماران خود صحبت کرده و به درمان آن ها بپردازند. یکی از مهم ترین ابزار تشخیص اختلالات روانی در بیماران توسط بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران، مصاحبه با اطرافیان بیمار می باشد که توسط آن تمامی علائم و سابقه خانوادگی افراد را بررسی خواهند کرد تا تشخیص و درمان اختلالات را تسهیل بخشند.
پزشک اعصاب و روان می تواند اطرافیان و محیط زندگی بیماران خود را تحت درمان قرار دهد و محیط ناسالم را از بیمار خود دور سازد. از مهم ترین روش‌ های درمانی بهترین دکتر اعصاب و روان در ایران نیز می توان به دارو درمانی، روان درمانی، بستری در بیمارستان و الکتروشوک اشاره نمود که توسط آن به درمان بیماری‌ های مختلف اعصاب و روان افراد می پردازند. اگر شما نیز از اختلالات عصبی و یا دردهای جسمی عصبی رنج می برید می توانید به بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران در بهترین کلینیک روانپزشکی در تهران مراجعه نموده و از خدمات با کیفیت آن ها بهره مند شوید.
همچنین اگر متخصص مربوطه مشکل شما را در مغز و اعصاب تشخیص دهد، شما را به بهترین دکتر مغز و اعصاب در ایران ارجاع می دهد تا ریشه اصلی مشکل و اختلالات را در یابد.
ویژگی بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران
پایتخت ایران، یکی از بزرگ ترین شهر های کشور می باشد که در سراسر آن، دکتر های اعصاب و روان بسیاری وجود دارند که می توانند اختلالات و بیماری ها مربوط به اعصاب و روان افراد را درمان نمایند. اما برخی از آن ها از دانش کافی در زمینه درمان بیماری هایی که منشا عصبی دارند را دارا نمی باشند و صدمات و آسیب های جدی را به سلامت روان افراد وارد خواهند کرد.
بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران می بایست دارای ویژگی هایی باشد که او را از تمامی پزشکان متخصص در این زمینه متمایز ساخته و افراد را مجاب سازد که برای بهبود سلامت روان و درمان بیماری های اعصاب و روان خود به او مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی های پزشک اعصاب و روان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران می بایست با ارزیابی دقیق مراجعان، منشا اصلی بیماری عصبی آن ها را تشخیص دهد و به درمان هر چه زودتر آن بپردازد تا از آسیب های جدی تر در آینده افراد جلوگیری نماید.
  • پزشک منتخب شما در زمینه درمان بیماری های اعصاب و روان می بایست با علم بالای خود در این زمینه، برترین و جدید ترین روش های درمان اختلالات شخصیتی افراد را، جهت درمان آن ها استفاده نماید.
  • بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران می بایست دارای تحصیلات عالی بوده و مدارک تحصیلی خود در حوزه پزشکی اعصاب و روان را از معتبر ترین مراکز و دانشگاه های روانپزشکی کشور کسب نموده باشد.
  • پزشک منتخب شما می‌ بایست دارای تجربه و تخصص بالایی در زمینه تشخیص و درمان زود هنگام اختلالات گوناگون روانی و شخصیتی باشد.
  • بهترین روانپزشک و یا دکتر اعصاب و روان می بایست در برترین و امن ترین مرکز های روانپزشکی و مطب های شهر تهران در حال فعالیت باشد و قیمت های مناسبی را برای ارائه خدمات خود در نظر بگیرد.
  • بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران می بایست از روش های درمانی و داروی های درمانی مناسبی در زمینه درمان هر چه زودتر اختلال و بیماری های دارای منشا عصبی استفاده نماید.
انواع بیماری های اعصاب و روان
کم توانی ذهنی: ناتوانی ذهنی اختلالی می باشد که معمولاً پیش از شروع 18 سالگی افراد به وجود خواهد آمد و فرد را در زمینه عملکرد عقلانی دچار مشکل خواهد کرد. به طور معمول آی کیو افرادی که دارای کم توانی ذهنی می باشند زیر 70 است و آن ها نیاز به مراقبت و یادگیری مهارت های زندگی توسط بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران را دارا می باشند.
اختلالات ارتباطی: اختلال ارتباطی می تواند روی توانایی درک و یادگیری افراد تاثیر گذاشته و آن ها را دچار اختلالاتی مانند لکنت زبان نماید. این بیماری بیشتر در کودکان تشخیص داده می شود و می بایست هر چه زودتر به پزشک معالج اطلاع داده شود.
اسکیزوفرنی و اختلالات روان پریشی: این بیماری معمولاً در نوجوانی و یا اوایل بزرگسالی ظاهر می شود و تفکر و احساسات افراد را دچار اختلال می نماید. بسیاری از افرادی که به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا می شوند به خودکشی کشیده خواهند شد و دارای علائمی مانند کناره گیری از اجتماع و مشکل در بروز احساسات می باشند.
اختلالات افسردگی: اختلالات افسردگی از مهم ترین اختلالات عصبی می باشد که شخص را دچار احساس پوچی و نارضایتی از زندگی خواهد کرد و فرد نمی تواند مانند گذشته از فعالیت های روزمره خود لذت ببرد. اختلال افسردگی می تواند اختلالات گوناگونی مانند بی نظمی خلقی و اختلالات خواب را نیز به دنبال داشته باشد.
اختلالات اضطرابی: اختلال اضطراب نیز افراد را در موقعیت های گوناگون دچار استرس و ترس بی دلیل خواهد کرد که بر روی اعصاب و روان او نقش مخربی را ایفا خواهد کرد. این اختلال دارای علائمی مانند معده درد و تعریق و لرزیدن می باشد که می بایست هر چه سریع تر به بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران اطلاع داده شود.
اختلال وسواس: یکی دیگر از اختلالات نادر عصبی، وسواس فکری و عملی می باشد که افراد را مجبور خواهد کرد تا فعالیت هایی را به طور مکرر انجام دهند و در مواجهه با آن ها دچار وسواس فکری شوند. آن ها اعمالی را به طور تکراری انجام خواهند داد که وقت بسیاری را از آن ها خواهد گرفت و کنترلی روی آن دارا نمی باشند.
برای درمان بسیاری از مشکلات می توان به بهترین مرکز لورتا نوروفیدبک در تهران مراجعه کرد و از خدمات آن بهره برد.
زمان مراجعه به بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران
بیماری های مربوط به اعصاب و روان از مخرب ترین بیماری ها می باشند که می توانند سلامت کامل جسم و روان افراد را تحت تأثیر قرار داده و زندگی را به کام آن ها تلخ سازند. تمامی شما عزیزان می بایست پس از مشاهده کوچک ترین علائم در زمینه ابتلا به بیماری های اعصاب و روان، به بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران مراجعه نمایید و به درمان هر چه زودتر آن ها بپردازید. از مهم ترین علائم شایع در زمینه ابتلا به بیماری های اعصاب و روان و اختلالات شخصیتی نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • درد های طولانی و بدون عامل مشخص که دارای منشاء عصبی می باشند
  • پایین آمدن قدرت تحمل اشخاص و تغییر در خورد و خوراک او
  • پاین آمدن سطح آستانه‌ی حرکت و کم خوابی و کم انرژی بودن افراد
  • اختلالات افسردگی و اضطراب بی دلیل در موقعیت های گوناگون
  • ابتلا به اختلالات کم توجهی و بیش فعالی
  • مبتلا شدن به وسواس اجباری و یا اعتیاد به مواد مخدر و الکل
  • مشاهده مشکلات رفتاری در کودکان و ابتلای آن ها به اوتیسم و یا اختلالات یادگیری
  • به وجود آمدن تیک های عصبی در قسمت های مختلف بدن
کلام آخر
دکتر اعصاب و روان شخصی می باشد که با ارزیابی صحیح رفتار های افراد می تواند منشاء اصلی بیماری های جسمی و عصبی آن ها را یافته و با به کارگیری روش هایی مانند روان درمانی و الکتروشوک، به درمان هر چه سریع تر آن بپردازد.
در این مقاله سعی داشتیم که ده مورد از بهترین دکتر اعصاب و روان در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید. امیدوار هستیم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد. لطفا نظرات و انتقادات تان را از طریق سایت تاپتنا با ما در میان بگذارید. لازم به ذکر است؛ در صورتی که قصد انجام خدمات زیبایی را دارید می توانید از بخش جراحی و زیبایی مجله تاپتنا دیدن فرمایید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.