بهترین دکتر زنان در تهران کیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

بهترین دکتر زنان در تهران کیست؟

۲ بازديد
بهترین دکتر زنان در تهران فردی است که می تواند بسیاری از بیماری های مربوط به زنان را به خوبی برطرف نماید و بهترین و نوین ترین خدمات را در اختیار بیماران خود قرار دهد؛ ایشان می تواند با بیماران خود به خوبی برخورد کند و پاسخ سوالاتشان را در زمینه انواع بیماری زنان پاسخ دهد.
بهترین دکتر زنان در تهران در زمینه زنان تخصص و مدرک بسیار معتبری دارد و می تواند با علم و دانش بسیار زیادی که دارد، بیماری ها را به درستی درمان کند؛ دکتر زنان از تجربه و سابقه بسیار درخشانی برخوردار است و تلاش خود را جهت درمان تک تک بیماران به کار می گیرد و رضایتشان را جلب می کند؛ دکتر زنان وظیفه دارد به خوبی بیمار را معاینه کند تا مشکل تا حد ممکن ریشه کن شود.
بیماری های زنان چند نوع هستند؟
خانم ها ممکن است دچار بیماری های مختلفی شوند که هر یک به نوعی سلامت آن ها را به خطر می اندازد و در صورت بروز هر یک از آن ها، باید به مطب بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کرد؛ این بیماری ها شامل موارد زیر می باشند:
1. بیماری های دستگاه تناسلی: بیماری هایی که مربوط به دستگاه تناسلی اند، چند نوع می باشند و شامل بروز التهاب در لگن، زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، عفونت های ادراری و … است؛ اگر هر یک از این موارد رخ دهد، باید به سرعت به مطب دکتر مراجعه کرد.
2. سرطان تخمدان: این بیماری زنان بین خانم ها بسیار شایع می باشد و این بیماری خاموش است و هنگامی که بیماری بسیار زیاد پیشرفت کرده باشد، نشانه هایی مانند نفخ کردن شکم، احساس درد در ناحیه شکم و زیر شکم، تکرر ادرار و … را از خود بروز می دهد؛ باید خانم ها در زمان مناسب به دکتر مراجعه کنند تا با چک آپ های لازم بیماری مشخص شود.
3. سرطان پستان: در مقایسه با مردان، این بیماری در زنان شیوع بسیار بیشتری دارد؛ در مواردی که این بیماری در زمان مناسب تشخیص داده شود، می توان از پیشرفت کردن بیماری پیشگیری کرد و به درمان و معالجه سریع آن پرداخت؛ به علائمی که سرطان سینه دارد می توان به وجود توده در پستان، ترشح یا خونریزی از سینه، تغییرات پوستی و بزرگ شدن غدد لنفاوی زیر بغل اشاره کرد.
4. یائسگی: یائسگی یکی از بیماری های زنان محسوب می شود که هر خانمی آن را تجربه خواهد کرد و علائم آن شامل گرگرفتگی، تعریق شبانه، نوسانات خلقی و مشکلات خواب است اما هر زن علائم شدیدی ندارد و زندگی پس از یائسگی وجود دارد. گذر یائسگی را پیش یائسگی گفته می شود که چندین سال تا ۱۲ ماه پس از آخرین قاعدگی شما طول می کشد.
5. سرطان رحم: از جمله بیماری شایع در بین زنان سرطان رحم است و شیوع یافتن آن در جوانان بیشتر شده است و کاملا ژنتیکی می باشد، اما در شرایطی که این بیماری در زمان درست تشخیص داده شود، احتمال درمان کردن و بهبود یافتنش بسیار خواهد بود که علائم آن شامل ترشحات غیرعادی در ناحیه واژن و درد شدید در ناحیه لگن احساس کرد.
6. کیست تخمدان: این بیماری نیز برای بسیاری از خانم ها رخ می دهد و انواع مختلفی دارد؛ همه زنان دارای دو تخمدان در هر دو سمت رحم شان هستند که هر یک از آن ها به یک اندازه و شکل می باشد و ممکن است بنا به چند دلیل دچار کیست شوند. در معدود مواقعی، این کیست ها در باروری خانم ها مشکل ایجاد می کنند که در این صورت مراجعه به بهترین دکتر زنان در تهرانپارس یا بهترین متخصص محل سکونت خویش پیشنهاد می شود.
7. تنبلی تخمدان: این بیماری مربوط به وضعیتی است که امکان دارد باعث بی نظمی های قاعدگی، افزایش یافتن موهای زائد، ریزش مو و آکنه های چرکی شود و کسانی که مبتلا به این بیماری هستند در باروری دچار مشکل می شوند؛ معمولا این بیماری عملکرد تخمدان ها را دچار اختلال می کند؛ می توان گفت که بیماری تنبلی تخمدان با کیست تخمدان متفاوت می باشد و باعث بر هم خوردن تعادل هورمون های جنسی در فرد می شود.
8. چسبندگی رحم: این مشکل یک بیماری شایع در زنان می باشد که در داخل رحم و یا دهانه رحم به وجود می آید؛ این بیماری در سه حالت رخ می دهد و به طور معمول قسمت کوچکی از رحم با این بیماری درگیر می شود؛ کسی که مبتلا به این بیماری است، معمولا با علائمی مانند احساس درد در قسمت لگن و در هنگام قاعدگی مواجه می شود؛ در ضمن این بیماری دارای نشانه هایی مانند ناباروری و سقط های مکرر می باشد.
9. فیبروم رحم: تومور لگنی که بین خانم ها شایع است، فیبروم رحمی می باشد؛ این مشکل در سنین ۲۵ الی ۴۰ سال بیشتر شیوع دارد؛ کسانی که اضافه وزن دارند، ممکن است بیشتر به این بیماری مبتلا شوند؛ می توان گفت که فیبروم های رحمی انواع مختلفی دارند و در قسمت رحم در نواحی مختلفی تقسیم بندی می شوند؛ فیبروم های رحمی را می توان متناسب با نوع و شدت آن درمان کرد که درمان به دو صورت دارویی و اقدام جراحی و زیبایی انجام می شود.
10. عفونت واژن: عفونتی که در واژن رخ می دهد از شایع ترین بیماری های زنان می باشد و یکی از دلایلی که منجر به مراجعه بیشتر زنان به بهترین دکتر زنان در نیاوران می شود، عفونت است؛ شیوع یافتن این بیماری در سنین 14 الی 49 سالگی بیشتر خواهد بود و امکان دارد احتمال ابتلا به این بیماری در طول زندگی فرد، چندین مرتبه رخ دهد.
هزینه درمان بیماری های زنان چه مقدار می باشد؟
زمانی که شما به بیماری زنان مبتلا شدید، باید هزینه ای را برای آن بپردازید تا مشکل شما توسط بهترین دکتر زنان در تهران برطرف شود؛ اما نکته مهم این است که این هزینه به موارد مختلفی بستگی دارد به طور مثال: نوع بیماری زنانی که شما به آن مبتلا شده اید، تاثیر زیادی بر روی مبلغی که باید پرداخت شود دارد، زیرا هر نوع بیماری برای درمان به ابزار و داروهای مخصوصی نیاز دارد.
به طور ‌کلی هزینه ای که برای درمان بیماری های زنان باید به بهترین دکتر زنان در ولیعصر پرداخت شود، به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که باید در نظر گرفته شود؛ در صورتی که شما می خواهید از مقدار این مبلغ مطلع شوید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و پاسخ سوال خود را بیابید.
چه مراقبت های ویژه ای توسط متخصص زنان انجام می شود؟
علاوه بر مواردی که مربوط به حوزه تشخیص و درمان بیماری های زنان توسط متخصص زنان می باشد، یک متخصص زنان و زایمان در حوزه مراقبت های ویژه و خاص مربوط به زنان نیز فعالیت دارد و ممکن است مربوط به بیماری های جسمی صرفا نباشد. از جمله مواردی که در این حوزه وجود دارد می توان به انجام آزمایش های سالانه ماموگرافی، کولونوسکوپی، کنترل فشارخون، پیگیری واکسن های لازم، رژیم های غذایی تجویز شده که عمدتا شامل کلسیم و فولیک اسید می باشد، اشاره کرد.
علاوه بر آن ها، نظارت، مراقبت و بررسی فقدان یا قطع قاعدگی که آمنوره گفته می شود، بررسی بیماری های قلبی و عروقی و بیان نحوه مراقبت فرد در صورت مواجه با این عارضه، دیابت، اختلالات تیروئیدی، اختلالات فیزیولوژی تولید مثل و هورمون ها، خشونت علیه زنان و تجاوز جنسی، کارهای مربوط به تنظیم خانواده، مشاوره در مورد سبک زندگی، مراقبت های دوران یائسگی و بعد از آن، اختلالات عملکرد جنسی، ترشح واژن و … از دیگر موارد حوزه ورود متخصص زنان می باشد. شما می توانید با مراجعه به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران با پزشکان متخصص و کاربلد آشنا شوید.
کلام آخر
در مقاله امروز در رابطه با بیماری های زنان مطالبی را بررسی کردیم و در ضمن ۱۰ تا از بهترین دکتر زنان در تهران را به شما معرفی کردیم؛ در صورتی که در این زمینه هر گونه انتقاد یا پیشنهاد دارید می توانید از طریق سایت تاپتنا با ما در میان بگذارید.
لازم به ذکر است؛ در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و قصد درمان مشکلات ناباروری خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از مقاله ما با عنوان بهترین دکتر زنان در مرزداران دیدن فرمایید و به این طریق از لیست پزشکان ارائه شده متخصصی را برگزینید و تحت درمان های لازم قرار بگیرید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.