ایمپلنت دندانی چیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

ایمپلنت دندانی چیست؟

۲ بازديد
در صورتی که دندان ها از حالت طبیعی خود خارج شوند و دچار پوسیدگی و یا شکستگی شوند، نیازمند درمان و یا جایگزین آن می باشند، از این رو بهترین متخصص ایمپلنت در ایران ایمپلنت دندانی را پیشنهاد می کند. ایمپلنت نوعی پیچ ساخته شده از جنس تیتانیوم خالص می باشد و از سه جزء تشکیل شده که شامل: فیکسچر( پایه ایمپلنت)، اباتنت( متصل کننده فیکسچر به تاج) و تاج دندان( پروتز دندان مصنوعی) می باشد.
هدف از انجام ایمپلنت این است که دندان های خراب نیز پس از درمان همانند دندان های سالم در بخش لثه به خوبی فیکس شوند و دچار هیچ گونه لغزش و تغییری نشوند و همانطور که دندان های سالم بر روی ریشه سوار هستند، ایمپلنت ها نیز توسط بهترین متخصص ایمپلنت در ایران بر روی پایه یا پین های خویش در داخل استخوان فک کاشته می شوند.
روش های شناسایی بهترین متخصص ایمپلنت در ایران
راه ها و روش های بسیاری وجود دارد که به شما در رسیدن به هدف خویش یاری می رساند. با این وجود ما در این مقاله چند مورد از روش های شناسایی بهترین متخصص ایمپلنت در ایران را برای شما بیان می کنیم تا در صورت بروز مشکل نیازی به جست و جو نداشته باشید.
  1. اولین روش برای شناسایی متخصص ایمپلنت این است که در صورت مواجه شدن با خرابی دندان، ابتدا نزد دندانپزشک عمومی ببرید و در صورت تشخیص دندانپزشک مذکور به انجام ایمپلنت، شما را به بهترین متخصص ایمپلنت در ایران سوق می‌دهد و به این طریق شما بهترین متخصص ایمپلنت در ایران را می یابید.
  2. روش دیگر در شناسایی بهترین متخصص ایمپلنت در ایران این است که در فضای مجازی به دنبال دندانپزشک متخصص بگردید و پس از یافتن بهترین متخصص ایمپلنت در ایران نزد وی بروید و به صورت حضوری مهارت و تخصص بهترین متخصص ایمپلنت در ایران را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید.
  3. در صورتی که روش های پیشین کارساز نبود، به شما توصیه می کنیم تا از اقوام و آشنایانی که قبلا نزد متخصص ایمپلنت رفته اند و از تخصص و مهارت دندانپزشک مذکور راضی بوده اند، مشخصات لازم را دریافت نمایید.
مناسب ترین سن برای انجام ایمپلنت دندانی
بهترین متخصص ایمپلنت در ایران مناسب ترین زمان را برای انجام ایمپلنت بالای سن هجده سالگی می داند، به این سبب که تا این سن اسکلت صورت شکل کامل خود را پیدا می کند و رشد چندانی نخواهد داشت.
متخصص ایمپلنت این عمل را برای سنین کمتر از هجده سال توصیه نمی کند ولی تا حدودی برای تک دندان مشکلی پیش نمی آید و می توان تنها تک دندان را انجام داد.
نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، این است که بهترین متخصص ایمپلنت در ایران همواره بر این موضوع تاکید دارد که تمامی ایمپلنت ها با هر زوایا و قطری، با روکش آنی به یکدیگر اتصال یابند و کاملا گروهی روکش شوند تا فشارهای جویدنی را به طور گروهی متحمل شوند.
مزایای ایمپلنت دندانی
بهترین متخصص ایمپلنت در تهران در رابطه با مزایای ایمپلنت چنین بیان می کند که: بسیاری از افراد از خرابی دندان خویش و جای خالی آن رنج می برند و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار می باشند، به همین سبب بهترین متخصص ایمپلنت در ایران به آن ها توصیه می کند تا با انجام ایمپلنت دندانی به زیبایی پیشین خود بازگردند و اعتماد به نفس خویش را مجددا بالا ببرند.
یکی از مزایای پرطرفدار ایمپلنت ها این است که طول عمر بسیاری دارند و بهترین جراح دندانپزشک در ایران خاطر نشان می کند که در صورتی که بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید، این ایمپلنت ها تا آخر عمر باقی می مانند و هیچ گونه تغییری را متحول نمی شوند.
با توجه به این که ایمپلنت دندانی جایگزین خالی بودن دندان ها می شوند، از این رو با انجام این روش، کمک شایانی در جویدن غذاها و هضم آسان آن ها می نماید.
از جمله سایر مزایای ایمپلنت دندانی به شرح زیر می باشد:
  • سرعت بخشیدن در زمان کاشت آن
  • بالا بردن سلامت دهان و دندان ها
  • خودداری از تحلیل استخوان فک
  • زیباسازی چهره و داشتن لبخندی جذاب
  • ثابت بودن ایمپلنت
  • ظاهری مشابه دندان های طبیعی
هزینه ایمپلنت دندانی
قیمت و هزینه ایمپلنت دندانی به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل شامل موارد زیر می باشد:
  • دستمزد دندانپزشک معالج: از جمله مهم ترین عامل متغیر بودن هزینه ها، دستمزد دندانپزشک می باشد. در صورتی که بهترین متخصص ایمپلنت در ایران این عمل را انجام دهد، قیمت بالاتری در مقایسه با دندانپزشک عمومی خواهد داشت. تفاوت کار متخصص ایمپلنت با دندانپزشک عمومی در این است که متخصص ایمپلنت در این زمینه تخصص و مهارت بسیار بالاتری در برابر دندانپزشک عمومی دارا می باشد و به این جهت از دستمزد بیشتری نیز برخوردار می باشد.
  • نکته قابل توجه در رابطه با هزینه ها این است که قیمت ایمپلنت فوری بسیار بیشتر از ایمپلنت معمولی می باشد.
  • برند مورد استفاده: بهترین متخصص ایمپلنت در ایران در زمینه برندهای مصرفی توضیحاتی را به شما می دهد و خاطر نشان می کند که برندها با یکدیگر متفاوت و قیمت های مختلفی را دارا می باشند. به عنوان مثال: برندهای آمریکایی و سوئیسی در مقایسه با برندهای کره ای بسیار قیمت بالاتری دارند.
  • هزینه های لابراتوری: به منظور ساخت روکش ایمپلنت های دندانی، قیمت مواد مورد مصرف لابراتورها و دستمزد آن ها متفاوت می باشد.
  • نوع روکش مورد استفاده: همانطور که می دانید، روکش های مصرفی در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران دارای تفاوت هایی از قبیل: نوع هزینه ها را دارا می باشند. برای مثال، بهترین متخصص ایمپلنت در ایران خاطر نشان می کند که روکش های تمام سرامیک بسیار گرانتر و پر کیفیت تر از روکش های معمولی فلزی سرامیکی می باشند.
  • در صورتی که در حین جراحی کاشت ایمپلنت دندانی نیازمند پیوند لثه و پیوند استخوان شده باشید، بر هزینه کلی تاثیر می گذارد.
  • منطقه قرارگیری مطب و یا کلینیک بهترین متخصص ایمپلنت در ایران نیز در قیمت کلی تاثیرگذار می باشد.
جوش خوردن ایمپلنت دندانی چقدر زمان می برد؟
بهترین متخصص ایمپلنت در ایران در رابطه با چنین سوالی که چقدر زمان می برد تا ایمپلنت دندانی جوش بخورد؟ چنین بیان می کند که: در صورتی که ایمپلنت دندانی در بخش فک پایین انجام شود، سه ماه زمان می برد و اگر در بخش فک بالا صورت گیرد، پنج ماه طول می کشد تا کاملا جوش بخورد.
لازم به ذکر است که این مدت زمان تقریبی می باشد و به گونه ای قانونی این زمان لازم است. با این وجود در شرایط مختلف و یا در دهان هر شخصی متفاوت می باشد.
بهترین متخصص ایمپلنت در ایران و یا بهترین جراح دندانپزشک در تهران برخی از شرایط خاص را نیز توضیح می دهد، به عنوان مثال: در صورتی که لیفت سینوس در قسمت فک بالا انجام پذیرد، به منظور افزایش تراکم استخوان جدید، بسیار ضروری است که یک تا دو ماه بیشتر زمان ببرد. یکی دیگر از شرایط حساس که بهترین متخصص ایمپلنت در ایران به آن اشاره می کند، در صورتی است که انواع گرافت استخوانی و یا اسپیلیت کردن استخوان صورت گیرد، نیاز است که زمان بیشتری صرف شود تا به بهبودی کامل دست یابد.
نکته قابل توجه دیگر در رابطه با زمانبر بودن ایمپلنت دندانی این است که اگر شخیص دارای استخوان با تراکم کمتر باشد، به منظور دست یابی به تراکم استخوانی مطلوب و موردنیاز، باید زمان بیشتری صرف گردد. در زمان شرایط ایده آل استخوانی بهترین متخصص ایمپلنت در ایران می تواند از مدت انتظار بکاهد و این شرایط برای مواقعی است که طول و عرض ایمپلنت دندانی کاشته شده ایده آل و مناسب برای دندان جایگزین باشد.
کلام آخر
از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین متخصص ایمپلنت در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده در رابطه با ایمپلنت برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد. لازم به ذکر است که در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.