بهترين دکتر کاشت مو چه کسي است؟

پروستات و انواع جراحی آن

بهترين دکتر کاشت مو چه کسي است؟

۲ بازديد

در حقیقت بیشتر مطب های کاشت مو، به دلیل پیشرفت در شهرهای بزرگ دارای امکانات کامل هستند، اما قبل از هر کاری باید روش های مختلف، مراکز کاشت مو و متخصص های کاشت مو را با دقت بررسی کنید و در مورد سوابق کاری آن ها اطلاعات کامل بدست آورید.

بهتر است بدانید که انجام پیوند مو نیاز به تخصص، مهارت کافی، توانایی و آگاهی از تکنیک های به روز دنیا دارند و مستقیما بر روی نتیجه کاشت مو تاثیر می گذارند. اگر شما نیز قصد دارید، کاشت مو انجام دهید، قبل از هر کاری سابقه بهترین دکتر کاشت مو در ایران را در نظر بگیرید و نمونه کارهای انجام شده توسط آن را دیده و سپس با اعتماد کامل، دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنید. چرا که این هزینه در طول عمر فقط یک بار انجام می شود.

چگونه دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین متخصص کاشت مو با توجه به معیارهای شخصی هر فرد انجام می شود. چرا که هر فردی با توجه به تجربه های شخصی خود، معیارهایی برای انتخاب دکتر مشخص می کند.

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که با دکتر حرفه ای و باتجربه ای روبرو شده اید که دلسوزانه نسبت به مشکلات و دردهای شما پاسخ می دهد. داشتن رفتار محترمانه هر پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این ویژگی احساس اطمینانی برای بیماران ایجاد می کند و به آن ها کمک می کند تا برای گذراندن مراحل درمان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می شود قبل از انتخاب یک دکتر خوب، لیستی از ویژگی هایی که برای دکتر کاشت مو که در نظر دارید، تهیه کنید. به طور معمول ویژگی های مهمی که برای همگان حیاتی است و یک دکتر به عنوان بهترین دکتر کاشت مو باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • تحصیلات: یک پزشک خوب فردی است که باید تحصیلات خود را در یکی از بهترین دانشگاه های کشور گذرانده باشد. پس قبل از انتخاب، باید بدانید که دکتر مورد نظر مدرک خود را در کدام کشور و دانشگاه اخذ کرده است؟ آیا دارای بورد تخصصی می باشد یا خیر.
  • سابقه کاری: بهتر است بدانید که یک دکتر کاشت مو با سابقه کاری زیاد به صورت حرفه ای تر و با مهارت بیشتر روند کاشت مو را به نتیجه می رساند.
  • تخصص: بهترین دکتر کاشت مو باید بتواند پیوند مو را با چندین روش انجام دهد تا با توجه به شرایط بیماران بهترین روش را برای آن ها انتخاب کند. یادگیری روش های نوین کاشت مو می تواند به دکتر کمک کند تا بهترین نتیجه را برای بیماران خود رقم بزند.
  • استفاده از روش های نوین کاشت مو: متاسفانه امروزه دکترهای بی شماری هستند که هنوز از روش های قدیمی و منسوخ شده کاشت مو استفاده می کنند. این دسته از دکترها هنوز نتوانسته اند روش های خود را بروز نگه دارند که در نهایت مراجعین آن ها پس از پیوند مو از نتایج آن ناراضی هستند.

این روزها در کشور ما تعداد بسیار زیادی مراکز کاشت مو وجود دارد که روزانه به تعداد آن ها اضافه می شود. در گذشته برای درمان ریزش موی سر مراکز کمی وجود داشت، آن هم برای درمان از داروهای ترکیبی استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت علم در حوزه درمان ریزش مو و انجام کاشت مو به روش های نوین، این راهکار مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است. حال سوالی که مطرح بهترین دکتر کاشت مو چه کسی است؟

یکی از فعالیت های اصلی در حوزه زیبایی و درمانی، کاشت مو است. در حالی که بسیاری از افراد پیر و جوان با مشکل ریزش و طاسی مو مواجه شده اند. کاشت مو با روش های متفاوت به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای انجام می شود. بخاطر روش های گوناگون و زیاد بودن متخصص در این زمینه، انتخاب دکتر خوب برای متقاضیان کاشت مو از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر پزشک، روش مناسب که فرد بتواند مشکل خود را به طور کلی برطرف کند و مقرون به صرفه بودن هزینه برای کاشت مو مهم است.

کاشت مو یک عمل بسیار حساسی است که تجربه بالای دکتر بسیار مهم است. در گذشته کاشت مو با جراحی های سنگین، نامنظم و بی کیفیت، با هزینه های بسیار بالا و به مدت طولانی انجام می شد که دوره نقاهت زیاد مدت و عوارض زیادی به همراه داشت. اما این روزها با روش های جدید کاشت مو و سهولت پیوند مو دیگر نمی تواند نام جراحی را برای آن انتخاب کرد. کاشت مو در کلان شهرهای دیگر با روش های پیشرفته و بروزترین دستگاه ها توسط بهترین متخصصان کاشت مو بدون هیچ عوارضی صورت می گیرد.

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن مراجعه کننده کاشت مو را درگیر می کند این است که بهترین روش کاشت مو کدام است؟ اگر شما برای اطلاع از این قضیه کمی جستجو کرده باشید، با مشاهده انواع روش های کاشت مو فهمیدن بهترین روش کاشت مو برایتان دشوار است. اما باید بدانید که به طور کلی دو روش بیشتر وجود ندارد.

روش کاشت مو FIT یا SUT و روش کاشت مو FUT. دیگر روش هایی که در مورد آن می شنوید، زیر مجموعه ای از این روش ها به حساب می آیند. روش کاشت مو FUT جزء روش های قدیمی و پرکاربرد است، اما با روی کار آمدن روش FIT کمتر کسی از روش FUT استفاده می کند. تفاوت اصلی بین این روش در نوع برداشت گرافت هاست. در روش FUT برداشت گرافت به صورت نوار باریکی از مو در پشت سر جدا می کنند.

اما برداشت گرافت ها به روش FIT به صورت تک تک جدا شده و به نواحی خالی سر منتقل می شوند. بعد از پیدایش روش FIT زیر مجموعه های این روش شکل گرفت و در چگونگی برداشت موها پیشرفت کردند. هر چه برداشت موها به گونه ای انجام شود که کمتر آسیب را به مو وارد کنند، نتیجه بهتری از کاشت مو بدست می آید.

به طور کلی برای انجام کاشت مو نمی توان تصمیم قطعی گرفت. چرا که بهترین روش کاشت مو توسط بهترین متخصص کاشت مو با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شود.

زمانی که کاشت مو به هر روشی انجام می گیرد، موهای کاشته شده بعد از دو الی سه هفته رشد می کنند. این قضیه نشان دهنده پیوند خوردن موهای کاشته شده است. سپس موها وارد مرحله استراحت شده و شروع به ریزش می کنند. البته وجود این مرحله نگران کننده نیست درحالی ریشه موها سالم و زنده است.

رشد دوباره موها بعد از سه الی چهار ماه شروع شده و حدود سه ماه طول می کشد. بعد از آن، دوباره موها شروع به ریزش می کنند و حدود سه ماه طول می کشد تا وارد مرحله رشد شوند. بعد از گذشت این مراحل، رشد موها همانند موهای طبیعی خواهد شد.

در این مدت، اگر تمام مراقبت های لازم انجام شود و کاشت به صورت حرفه ای انجام شود، نمای موهای کاشته شده به صورت کاملا طبیعی خواهد شد. اگرچه موهای پیوند شده کمتر از تراکم طبیعی باشد، اما ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی است و هیچ فردی متوجه موهای پیوند شده نخواهد شد.

سن مناسب برای کاشت مو

مهم ترین نکته در فرآیند کاشت مو زمان مناسب است. طبق گفته متخصصان بهترین زمان برای کاشت مو بالای 23 سال است. برای آقایان نیز توصیه شده است که سن بالای 25 سال را داشته باشند. چرا که افراد کمتر از سن 25 سال هنوز دوره ریزش مو آن ها کامل نشده است.

ممکن است با انجام کاشت مو در سن های پایین تر فرد احساس رضایت داشته باشد اما با گذشت زمان دوباره با مشکل ریزش مو مواجه می شود. معمولا افرادی که در سنین پایین قرار دارند، برای رفع مشکل ریزش مو توصیه می شود که از داروهای ترکیبی استفاده کنند.

البته بهتر است بدانید که درمان ریزش مو به وسیله دارو هیچ گاه قطعی نیست، چرا که مشاهده شده با کنار گذاشتن داروها ریزش موها دوباره شروع خواهد شد. اما کاشت مو موجب پر پشت شدن موها و در آخر رضایت مند بودن فرد از نتیجه درمان می شود و احساس اعتماد به نفس در فرد ایجاد می شود و می تواند به راحتی در مهمانی ها و مجالس حضور پیدا کند.

کاشت مو جز عمل های زیبایی است که هزینه آن توسط بیمه ها پرداخت نمی شود. هزینه کاشت مو با توجه به سابقه و تجربه پزشک ، روش کاشت هزینه های متفاوتی دارد. هزینه ای که از متقاضیان دریافت می شود شامل هزینه بیمارستان ، دستمزد پزشک ، هزینه داروها و لوازم مصرفی می باشد.

همچنین کاشت مو بسته به روش عمل ، تعداد جلسات و تعداد گرافت ها متغیر است. به طور کلی هزینه کاشت مو با توجه به زیبایی ، جوانی ، اعتماد به نفس و پیشرفت در حوزه کار و زندگی بسیار ناچیز است.

تا به حال ، روش های مختلفی برای درمان طاسی سر پیشنهاد شده است ، اما مهم ترین و بهترین روش ، کاشت مو است که این روزها با روش های گوناگونی انجام می شود. با توجه به شرایط بیمار ، میزان بانک مو و ناحیه گیرنده متخصص یک روش را برای پیوند مو انتخاب می کند.

انتخاب روش پیوند مو هیچ وقت به دلخواه متقاضی نیست ، چرا که تشخیص نهایی بر عهده بهترین دکتر کاشت مو است. بهترین نتیجه بازسازی و ظاهر طبیعی موهاست. کاشت مو طبیعی می تواند با بکارگیری از بهترین راه با کم ترین عوارض انجام گیرد.

کلام آخر

همانطور که می دانید، امروزه کاشت مو جز بهترین راهکار برای درمان ریزش مو و طاسی سر می باشد. بخاطر همین مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد؛ از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید. 

 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.