بهترین وکیل کیفری در کرج کیست؟

پروستات و انواع جراحی آن

بهترین وکیل کیفری در کرج کیست؟

۳ بازديد
بهترین وکیل کیفری در کرج نسبت به تمام دعاوی کیفری، اطلاعات کافی و به روز دارد و می تواند به خوبی و با علم و دانش، مشکلات این پرونده ها را حل نماید؛ وکیل کیفری می تواند با تکیه بر دانش خود، در دادگاه اطهار نظر کند و از موکل خود در برابر قانون به خوبی دفاع کند؛ بهترین وکیل کیفری در کرج در زمینه نحوه‌ی طرح شکایت، نوع شکایت، زمان طرح شکایت، تنظیم لایحه، اظهارنامه و نحوه‌ی تنظیم شکوائیه‌ کمک بسیار بزرگی به موکلین خود می کند.
وکیل کیفری با هر یک از موکلین خود، ارتباط بسیار خوبی برقرار می کند و اطلاعات کافی در اختیار آن ها در رابطه با روند جریان پرونده قرار می دهد؛ وکیل تمام سعی خود را می کند که در همه جلسات دادگاه حضور داشته باشد تا دلگرمی و امیدی برای موکلینش باشد.برای حل مشکلات مهریه و نفقه خود نیز می توانید از بهترین وکیل مهریه در کرج نیز کمک بگیرید.
شکایت کیفری چیست؟
در صورتی که یک نفر مرتکب جرمی شده باشد و قانون و دادگاه برای فرد، جرم مجازاتی در نظر بگیرد، فرد شاکی می تواند اقدام به شکایت از طرف مقابل کند که به این نوع شکایت، شکایت کیفری گفته می شود؛ شکایت کیفری کاملا برعکس شکایت حقوقی است زیرا این نوع شکایت می‌تواند در هر فرمی به دادگاه ارائه شود؛ در شکواییه ای که برای دادگاه تهیه می شود، باید مطالبی در آن ذکر شود که شامل مشخصات کامل شاکی، مشتکی عنه، موضوع اصلی جرم و تاریخ و محل رخ دادن جرم، ادله وقوع جرم و نام ها و مشخصات افراد شاهد و مطلعین است.
بهترین وکیل کیفری در ارومیه به خوبی در زمینه شکایت کیفری اطلاعات دارد و می تواند با دانش کافی آن ها را در اختیار موکل خود قرار دهد.
کسانی که اقدام به شکایت کیفری می کنند باید به این موضوع توجه کنند که ثابت کردن یک جرم بسیار سخت تر از ثابت کردن دعاوی حقوقی است؛ همان طور که می دانید به طور معمول هر یک از دعاوی کیفری با حیثیت و جان و مال مردم ارتباط دارد و پیش از اقدام کردن برای شکایت، باید به همه جنبه ها و شرایط با کمک بهترین وکیل در ایران توجه کرد.
اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال یافتن وکیل کیفری خوب هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل کیفری در تهران مراجعه نمایید.
تفاوت های شکایت کیفری و حقوقی
شکایت کیفری و حقوقی با یکدیگر تفاوت های خاصی دارند که از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم:
1 . شکایت کیفری به عملی مربوط است که جهت مرتکب شدن به آن، دادگاه مجازاتی را برای فرد تعیین می کند ولی برای دعوای حقوقی، دادگاه هیچ مجازات خاصی را در نظر نمی گیرد و تنها لازم می داند که در صورت مرتکب شدن عمل، حقوق قانونی دیگران را بدهد.
2 . شاکی می تواند شکایت کیفری را در هر نوع کاغذی تنظیم نماید و آن را به دادگاه ارائه کند اما شکایتی که حقوقی است باید در یک کاغذ مخصوص که نامش دادخواست است، ارائه شود و در غیر این صورت مورد قبول واقع نمی شود.
3 . شکایتی که کیفری است ابتدا باید به دادسرا برود تا به آن رسیدگی شود و پس از صورت گرفتن تحقیقات کافی در دادسرا و کلانتری، به دادگاه ارسال شود اما شکایتی که حقوقی است باید همان ابتدا به طور مستقیم به دادگاه ارائه شود.
4 . فرد شاکی می تواند شکایت کیفری را به راحتی و بدون کمک گرفتن از بهترین وکیل در کرج، به دادگستری مطرح نماید اما بیشتر شکایت های حقوقی باید با کمک وکیل کیفری در ایران به دادگستری مطرح گردد.
5 . زمان مطرح کردن شکایت کیفری باید از یک تمبر استفاده کرد که مبلغ آن بسیار ناچیز است و آن تمبر در دادگستری بر روی شکایت زده می شود اما زمان مطرح کردن شکایت حقوقی، باید متناسب با ارزش مالی که راجع به آن دعوا مطرح شده یک و نیم در هزار تمبر باطل شود.
نحوه تنظیم شکایت کیفری
در صورتی که قصد تنظیم کردن یک شکایت کیفری را دارید، باید برخی نکات و موارد را در شکایت نامه خود ذکر کنید؛برای این مسائل می توانید از بهترین وکیل کیفری در شیراز نیز کمک بگیرید؛ این نکات در ادامه ذکر می شوند:
  • مشخصات و آدرس خود (شاکی)
  • مشخصات مرتکب یا مرتکبین جرم (مشتکی عنه) «در صورت امکان» و اعلام نشانی آن ها
  • محل وقوع جرم
  • شرح کردن عمل مجرمانه مورد ادعا و چگونگی و تاریخ وقوع آن
  • دلایل ارتکاب جرم درصورت وجود شهود آدرس آن ها
  • میزان خسارت و ضرر و زیان وارد شده
کلام آخر
امروزه بسیاری از افراد در طول زندگی خود با مشکلات کیفری دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال بهترین وکیل کیفری در کرج برای حل آن ها هستند؛ وکیل کیفری می تواند با مهارتی که دارد این دعاوی را به خوبی برطرف کند؛ از این رو در این مقاله سعی کردیم مطالب بسیار مفیدی در رابطه با دعاوی کیفری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ البته سایت وکیل چی نیز 10 تا از بهترین وکیل کیفری در کرج را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید و مشکلتان را حل کنید.
از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با دعاوی کیفری دارید می توانید با وکلای ذکر شده در سایت در میان بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.